پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
وزیر کار و امور اجتماعی در دولت سازندگی و اصلاحات تاکید کرد: وزارت کار و تامین اجتماعی ضروری است که با یکدیگر باشند و بقیه بخش‌ها مانند بخش‌های رفاهی و تعاونی باید از این وزارتخانه منفک شوند نه آنکه تصمیم گرفته شود سازمان تامین اجتماعی از وزارت کار جدا شود.

شعارسال:وزیر کار و امور اجتماعی در دولت سازندگی و اصلاحات تاکید کرد: وزارت کار و تامین اجتماعی ضروری است که با یکدیگر باشند و بقیه بخش‌ها مانند بخش‌های رفاهی و تعاونی باید از این وزارتخانه منفک شوند نه آنکه تصمیم گرفته شود سازمان تامین اجتماعی از وزارت کار جدا شود.

حسین کمالی ، درخصوص تصمیم هیات دولت برای تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه گفت: تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفکیک لازم و خوبی است و باید انجام شود ولی نوع تفکیکی که دولت تصمیم بر انجام آن گرفته، تصمیم غلطی است.

وی با بیان اینکه وزارت کار و تامین اجتماعی ضروری است که با یکدیگرباشند و بقیه بخش‌ها مانند بخش‌های رفاهی و تعاونی باید از این وزارتخانه منفک شوند نه آنکه تصمیم گرفته شود سازمان تامین اجتماعی از وزارت کار جدا و تفکیک شود، اظهار داشت: تامین اجتماعی ابزار کار وزارت رفاه است و وزارت کار بدون این سازمان نمی‌تواند اقدام خاصی انجام دهد.

دبیرکل حزب اسلامی کار با بیان اینکه ما اصل تفکیک در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قبول داریم، تصریح کرد: بدنه بزرگی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شکل گرفته که عملکرد نارسایی دارد که این به دلیل گستردگی بخش‌ها و طیف متنوع وظایف است. اکنون که دولت تصمیم درستی را برای تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اتخاذ کرده، نباید این تفکیک را به صورت غلط انجام دهد.

کمالی ادامه داد: ضروری است در تفکیک‌هایی که صورت می‌گیرد بخش‌های مربوط به اشتغال‌زایی، تامین اجتماعی و سازمان فنی و حرفه‌ای با یکدیگر باشند و بخش‌های مربوط به تعاونی و امور رفاهی در قالب یک وزارتخانه دیگر.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار6مرداد97، کدخبر: 649208،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین