پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۱۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر، سید علی اصغر میرمحمد صادقی، مدیرکل فعلی اعتبارات بانک مرکزی، برای مدت‌ها است که به نمایندگی از بانک‌مرکزی به عنوان عضو غیرموظف در ترکیب هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران حضور دارد. بر این اساس حق حضور دو جلسه در ماه اعضای غیرموظف هیات مدیره این شرکت 20,000,000 ریال است.
شعار سال : بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر، سید علی اصغر میرمحمد صادقی، مدیرکل فعلی اعتبارات بانک مرکزی، برای مدت‌ها است که به نمایندگی از بانک‌مرکزی به عنوان عضو غیرموظف در ترکیب هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران حضور دارد.

شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در بازار سرمایه با نماد "ونیکی" معرفی شده و گفته می‌شود که 13 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری ملی از آن بانک مرکزی جمهوری اسلامی است.

مجمع سالیانه این شرکت در ابتدای امسال پاداش 5,000 میلیون ریالی را برای اعضای هیات مدیره آن مصوب کرده است.

عمدتا روال پرداخت پاداش هیات مدیره حقوقی شرکت‌ها به نحوی است که پاداش به صورت مستقیم به حساب خود افراد واریز نمی‌شود.

به عبارت دیگر، پس از واریز پاداش به حساب هر یک از شرکت‌هایی که نمایندگان آنها در ترکیب هیات مدیره شرکت حضور دارند، شرکت مذکور هم ممکن است که نسبت به پرداخت پاداش به افراد مبادرت ورزد.

این احتمال وجود دارد که برخی از اعضای هیات مدیره از دریافت پاداش هیات مدیره صرفنظر کنند.

براساس اعلام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران حق حضور دو جلسه در ماه اعضای غیر موظف هیات مدیره این شرکت 20,000,000 ریال است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری نوداقتصادی تاریخ انتشار: 9 مرداد 1397 ، کدخبر: 2112782، www.90eghtesadi.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین