پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۴۵۴۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: محصولات دانش بنیان و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان از مرکز صادرات بانه روانه بازار جهانی شود تا شاهد برقراری تراز مثبت تجاری در این منطقه باشیم.

شعارسال: دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از بخش‌های مختلف ساختمان آموزشی مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بانه که به همت مجمع مؤسسان و خیران دانشگاه‌ساز شهرستان بانه عملیات ساخت آن به پایان رسیده، بازدید و مسجد مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بانه را افتتاح کرد.

دکتر فرهاد رهبر در دیدار با مردم، خیران دانشگاه‌ساز بانه و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با تأکید بر افزایش محصولات دانش‌بنیان، گفت: محصولات فناورانه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی این استان از منطقه تجاری و مرزی بانه به دیگر کشورهای جهان صادر شود.

وی ضمن تسلیت شهادت 11 تن از جوانان مرزبان شهرستان مریوان، خاطرنشان کرد: از خدمات ارزنده خیران بانه در ساخت و تکمیل مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان تشکر می‌کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به درخواست خیران بانه مبنی بر اینکه ارتفاع ساختمان دانشگاهی این شهر بلندتر از مراکز تجاری و پاساژهای شهرستان بانه باشد، افزود: وجود چنین درخواستی نشانه درایت مردم این شهرستان است و چنین مردمی واجب احترام و تکریم هستند و وظیفه مسئولان در برابر آنها سنگین و خطیر است.

رهبر مزایای اقلیمی و مرزی در مسیر ترانزیت با همسایگان غرب ایران، وجود امکانات مادی و طبیعی فراوان، مردم غیور و دانش دوست و جوانان دارای پشتکار و فهیم کردستان و بانه را ضامن خلق حماسه، تحول و توسعه عنوان کرد.

وی افزود: چنین ظرفیت‌هایی با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی مسئولان باید منشأ انجام فعالیت‌های بزرگ و ماندگار در منطقه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایمان و درایت مردم بانه را مستحق بهره بردن از برترین و بزرگترین خدمات نظام دانست و تبدیل شدن این منطقه به عنوان مرکز بزرگ صادرات کشور توسط همسایگان در مرز غربی و اقلیم عراق را امری قابل تحقق برشمرد.

رهبر با اشاره به بازدید خود از محصولات دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، گفت: تعداد محصولات دانش‌بنیان و فناورانه باید افزایش یابد تا از مرکز صادرات بانه روانه بازار جهانی شود و شاهد برقراری تراز مثبت تجاری در این منطقه باشیم.

وی افزود: مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بانه مرکز گسترش علم و دانش، تربیت نیروی متخصص و کادر فنی برای کردستان است و با پذیرش دانشجو از اقلیم برای کردستان عراق هم این امر تحقق خواهد یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با وعده تسهیل در روند پذیرش دانشجو از کردستان عراق، گفت: وجود دانشگاه در هر جا نوید عمران و آبادانی، کسب و کار و رونق اقتصادی است و این مهم با توجه به اهمیت کار بزرگی که خیران بانه به ثمر رسانده‌اند، باید به تربیت متخصصان و مهندسان برای کسب و کار پر رونق منجر شود.

شایان ذکر است، مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بانه در زمینی به وسعت 50 هزار هکتار دارای ساختمانی به مساحت سه هزار و 400 مترمربع در چهار طبقه شامل 24 کلاس درس، 12 آزمایشگاه و سه سایت شبکه، اینترنت و آموزش زبان انگلیسی است.

خیران شهرستان بانه علاوه بر احداث مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بانه، تمام مراحل ساخت از مرحله تملک زمین، کلنگ‌زنی تا بهره‌برداری و راه‌اندازی ساختمان بخش رفاهی و خدماتی به مساحت 450 متر مربع و مسجد دانشگاه را تقبل کردند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 9مرداد 1397 ، کدخبر: 411069،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
ا.ف75
با این کار ها و تسهیل در کارهایی که میتونه اینده اقتصاد علمی مارو رو به بهبود ببره واقعا هزینه نیست به نظرم سرمایه گذاری بی نظیریه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین