پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۸۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
عفونت سالمونلا نوعی بیماری‌ شایع است که مجاری دستگاه گوارش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در موارد مربوط به نوزادان، کودکان و خردسالان، موضوع دارای حساسیت بوده و باید به سرعت تحت مراقبت پزشکی قرار بگیرد.

شعار سال: اگرچه فرانسه از جمله کشورهای صاحب صنعت و پیشرفته در حوزه صنایع غذایی و دارویی محسوب می شود اما طی سال های گذشته، مردم کشورمان خاطرات تلخی از برخی کمپانی های این کشور دارند چراکه طی سال‌های۱۳۶۲ و ۱۳۶۳، فراورده‌های خونی آلوده به ویروس ایدز توسط انستیتو"مریو" فرانسه وارد ایران شد وصدها نفر از بیماران مبتلا به هموفیلی قرار گرفت و آن ها را به ایدز مبتلا کرد که بخش زیادی از آنها اکنون جان باخته اند.

البته طی سال های اخیر و با پیشرفت و نظام مند کردن سامانه های رصد و شناسایی محصولات بهداشتی و دارویی، چنین اتفاقات تلخی تکرار نشده اما نام فرانسه همچنان به عنوان متهمی بزرگ در صنعت دارویی کشورمان مطرح است.

این بار نیز یک نهاد مسئول مهم در کشور با بررسی برخی محصولات تولیدی یک کمپانی معروف فرانسوی به نام Lactalis Nutrition Sante که برندهایی چون Lactal، Cella، Milumel و Picot را تولید می کند، درباره خطرات مصرف این محصول قاچاق هشدار داده است.

هشدار مهم درباره ورود شیرخشک‌های فرانسوی به ایران/ احتمال ابتلا به «عفونت سالمونلا» پس از مصرف +سند

این ابلاغیه متذکر شده با توجه به نامه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و توضیحات سازمان غذا و دارو، احتمال بروز "عفونت سالمونلایی" با مصرف این محصولات که شامل چند نوع شیر خشک می باشد، وجود دارد که به علت اهمیت توجه به سلامت جامعه، نسبت به تشدید اقدامات نظارتی برای جلوگیری از عرضه این محصولات اقدام شود.

عفونت سالمونلا نوعی بیماری‌ شایع است که مجاری دستگاه گوارش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در موارد مربوط به نوزادان، کودکان و خردسالان، موضوع دارای حساسیت بوده و باید به سرعت تحت مراقبت پزشکی قرار بگیرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صبحانه با خبر، تاریخ انتشار 11 مرداد 97، کد مطلب: 169402، www.sobhanehonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
ا.ف75
یک بار این تجربه رو داشتیم تو ایران بسه دیگه! مردم رو به کشتن ندین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین