پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رسانه ها بازوان توانمند محیط زیست در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هستند و با نگاه ملی از این ظرفیت استفاده می کنیم.

شعارسال: امیرعبدالرضا سپنجی روز پنجشنبه در کارگروه آموزشی نقش رسانه ها در ارتقای دانش عمومی در حوزه محیط زیست که در سالن باقرالعلوم مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به وضعیت حیات وحش در کشور اظهارداشت: متاسفانه به سمتی حرکت می کنیم که حیات وحش خود را به سمت نابودی می بریم در حالی که هنوز یک کشور صنعتی محسوب نمی شویم و اقتصاد صنعتی هم نداریم.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست یادآورشد: باید به سمت عملیاتی کردن برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست گام برداریم و مسئولان نیز به این حوزه توجه جدی کنند.

وی اضافه کرد: مسائل زیست محیطی منطقه ای و محلی نیست بلکه بیشتر آنها مسائل جهانی است و این نگاه فقط در ایران وجود ندارد بلکه در سایر کشورها نیز به موضوع محیط زیست به عنوان دغدغه و نگرانی همه ملبتها نگریسته می شود.

سپنجی با بیان اینکه محیط زیست سازمان نظارتی است گفت: آموزش و اطلاع رسانی دو بخش مهم فعالیت محیط زیست محسوب می شود و رسانه ها به عنوان بازوی توانمند ما در اطلاع رسانی هستند که باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: رویکرد روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست به رسانه ها یک نگاه ملی است و در این مسیر به کمک همه فعالان رسانه ای نیازمندیم تا اهداف خود را پیاده کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: تلاش کرده ایم در فضای سایبری سرمایه گذاری مناسبی انجام دهیم اما انتقاد ما این است که چرا این فضاها مسدود می شود.

سپنجی با اشاره به مهمترین برنامه های فرهنگی سازمان حفاظت محیط زیست اظهارداشت: برگزاری تورهای رسانه ای و کارگاه های آموزشی برای خبرنگاران، برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای این سازمان از جمله برنامه های امسال است.

وی خاطرنشان کرد: محیط زیست به معنی آموزش و اطلاع رسانی است و به دلیل سرعت و شدت بالای اتفاقات محیط زیستی باید بتوانیم خود را با شرایط هماهنگ کرده و به روز کنیم که در این راستا به مشارکت و همکاری همه رسانه های نیازمندیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 11مرداد 97، کدمطلب: 4363977،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
ا.ف75
ای بابا! کدوم رسانه؟ خیلی از این رسانه ها تا پول نگیرن کاری نمیکنن! همه که شعار سال نمیشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین