پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸
رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی با تاکید بر لزوم استانداردسازی روند اعطای مجوز به عطاری‌ها گفت: عطاری‌ها قابل جمع کردن نیستند و با این نگاه که بخواهیم عطاری‌ها را ببندیم نمی‌توانیم پیش برویم، عطاری‌ها باید به عنوان یک سیستم خدماتی اصلاح شوند تا در مسیر سلامت جامعه از آن‌ها بهره گرفته شود.

شعار سال: شمسعلی رضازاده در آستانه سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی درباره رشد بی رویه عطاری‌ها در سطح شهر اظهارکرد: بحث عطاری‌ها واقعا یک موضوع پیچیده برای فضای سلامت کشور است.

وی ادامه داد: تعداد عطاری‌ها خیلی زیاد شده و به صورت قارچ ‌گونه رشد کرده است. ما مغازه‌های شش الی هفت متری عطاری تا مغازه‌های بزرگ را در سطح شهر می‌بینیم که در بعضی از آن‌ها یک حکیم دارو تجویز می‌کند و در بعضی از آن‌ها یک جوان ۲۰ یا ۳۰ ساله اقدام به تجویز دارو می‌کند.

رضازاده با بیان اینکه عطاری‌های موجود فضای فیزیکی و خدمات متنوعی دارند، اظهار کرد: دامنه بسیار وسیعی از عطاری‌ها وجود دارد. به صورت مطلق عطاری را رد نمی‌کنم، زیرا عطاری جزئی از فرهنگ کشور است و سال‌های سال مردم از این عطاری‌ها سرویس گرفته‌اند و با آن بیماری‌هایشان را درمان کرده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 13 مرداد 97، کد مطلب: 97051307046: www.isna.ir.


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین