پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۱۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
طبق پیگیری‌های روزنامه سازندگی قرار است حسن روحانی با هیاتی سه‌نفره، جلسه‌ای درباره قانون جدید منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها داشته باشد و درباره مدیران بازنشسته دولتی که مشغول به‌کار هستند تصمیم‌گیری کنند و زوایای آن و میزان جابه‌جایی‌ها را مورد بررسی قرار دهند. این درحالی است که همزمان با تصویب «اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان» دو نماینده مجلس خبر دادند در صورت تایید این مصوبه از سوی شورای نگهبان، حدود ۱۷۰۰ مدیر دولتی از جمله ۱۷ استاندار، ۸۰ معاون استاندار باید سمت خود را ترک کنند.

شعار سال: طبق پیگیری‌های روزنامه سازندگی قرار است حسن روحانی با هیاتی سه‌نفره، جلسه‌ای درباره قانون جدید منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها داشته باشد و درباره مدیران بازنشسته دولتی که مشغول به‌کار هستند تصمیم‌گیری کنند و زوایای آن و میزان جابه‌جایی‌ها را مورد بررسی قرار دهند. این درحالی است که همزمان با تصویب «اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان» دو نماینده مجلس خبر دادند در صورت تایید این مصوبه از سوی شورای نگهبان، حدود ۱۷۰۰ مدیر دولتی از جمله ۱۷ استاندار، ۸۰ معاون استاندار باید سمت خود را ترک کنند.

جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اما در خصوص میزان مدیران بازنشسته دولتی گفته است: «اینکه برخی اعلام کردند ۱۷۰۰ نفر مدیر بازنشسته داریم از اساس اشتباه است. ما در کشور حدود هزار نفر مقامات داریم. درباره بازنشسته‌های دولتی الان ۱۵ استاندار و ۱۴ معاون استاندار بازنشسته داریم که با این حساب در مجموع تعداد بازنشسته‌های دولتی ۱۱۰ نفر هستند که حدود ۱۲ درصد از میزان مقامات را شامل می‌شود. تاکید رئیس‌جمهور این است که قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشسته‌ها را فرصت برای دولت بدانیم و در این راستا از نیروی جوان و همین‌طور ظرفیت زنان استفاده کنیم.»

با این حال طبق پیگیری‌های این روزنامه، ۱۶ استاندار، ۱۳ رئیس فدراسیون، شهردار تهران و مشهد و ۳۰ معاون وزیر بازنشسته مشغول به کار هستند و باید جابه‌جا شوند. لازم به ذکر است که این امار مربوط به مسئولانی است که سن و سال سابقه خدمتی آنها در رزومه‌های کاری‌شان موجود است.

در همین میان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت امورخارجه بیشترین میزان بازنشسته‌های مشغول به کار را دارند و پیرترین بازنشسته مشغول به‌کار، محمد اسلامی، استاندار مازندران با ۸۵ سال سن و ۴۰ سال سابقه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فودپرس ، تاریخ انتشار 13مرداد 97، کدمطلب: 48b78195ac924259a65a15f0063331af، www.foodpress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
1
0
ا.ف75
این رفتن بازنشسته ها دو تا مشکل برای دولت ایجاد میکنه هم از لحاظ اعبتاری هم اینکه از لحاظ داشتن تجربه در این شرایط بحرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
1
خب دیگه بای بای خب دیگه بای بای
س.د76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
1
0
ا.ف75
واقعا با این کار ها در اوضاعی که ما نیاز مبرم به تجربه داریم گند زده میشه به رویه مدیریتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین