پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کارگران فصلی ارومیه گویی مدت‌هاست دیگر شهروند این شهر نیستند و مسئولی به مشکلات آن‌ها رسیدگی نمی‌کند؛ آنان اسم‌شان "کارگر فصلی" است اما حتی در فصل کار هم بیکارند.

شعار سال: افرادی در جامعه وجود دارند که از شغل آزاد یا دولتی بی‌نصیب هستند و حتی با داشتن مدرک تحصیلی بالاتر، به‌سبب نداشتن پارتی یا پول نمی‌توانند در جایی کار پیدا کنند و مجبور هستند در مکان‌هایی که به میدان کارگر معروف است جمع شوند.

هزاران نفر از افراد بیکار که حتی از سایر شهرهای آذربایجان غربی به ارومیه برای پیدا کردن کار می‌آیند در میادین کارگری این شهر تجمع می‌کنند تا کسانی که به کارگر نیاز دارند از بین آن‌ها با کمترین قیمت یا حتی برای یک بسته نان یک یا چند نفر را انتخاب کنند.

اگر خداوند یاری کند یا شانس با یک کارگر همراه باشد تا بتواند از بین صدها نفر که برای پیدا کردن روزی و از روی ناچاری به این مکان‌ها آمده‌اند کار پیدا کند و فقط بتواند برای خانواده خود نان و پنیر بخرد.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 22 مرداد 97، کد مطلب: 1796189:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین