پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراز و نشیب‌های بیمارستان امام (ره) کرج، گفت: سرنوشت این بیمارستان دوازدهم شهریورماه مشخص می‌شود.

شعارسال: محمدجواد کولیوند ضمن اشاره به اهمیت بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری استان البرز ازجمله کلان‌شهر کرج، اظهار کرد: از سوی شهرداری برای کمک به بازسازی و نوسازی خانه‌های موجود در این مناطق، ۸۰ درصد تخفیف عوارض پروانه ساختمانی منظور شده است.

وی افزود: در قالب بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری مقرر شد که از سوی دولت تسهیلات بانکی با بهره پایین به دارندگان مسکن در این نقاط اعطا شود اما این برنامه در استان البرز هنوز به‌صورت جدی دنبال نشده است.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در مورد نگرانی‌هایی که مردم البرز به‌ویژه ساکنان نقاط شهری و روستایی مناطق کوهستانی استان بابت استحکام بناها یا بروز حوادث جدی به هنگام وقوع زمین‌لرزه دارند، گفت: در محدوده این نقاط از استان یکی از عوامل مهم برای حفظ سلامت نیروی انسانی و نگهداری باغات و اراضی کشاورزی بحث ایمن کردن این مناطق است.

کولیوند تأکید کرد: در بحث ایمن کردن مناطق حادثه‌خیز استان البرز نیاز است که طرحی بدین منظور با حضور فرمانداران شهرستان‌ها، مسئولان سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، شهرداران و دهیاران پایه‌ریزی شده و این موضوع بررسی شود.

وی در بخش دیگری در خصوص آخرین تصمیمات اخذشده برای تعیین وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) کرج توضیح داد: قرار است در تاریخ بیست و هشتم ماه جاری درخواست‌های اولین شرکت‌کنندگان در مزایده این بیمارستان بررسی شود.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: بعد از بررسی درخواست‌های شرکت‌کنندگان در مزایده درصورتی‌که خریداری برای بیمارستان تعیین نشود مجدد مزایده برگزار خواهد شد.

کولیوند اشاره کرد: دوازدهم شهریورماه سال جاری آخرین فرصت برای تعیین وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) از طریق برگزاری مزایده است و اگر از این طریق نتیجه‌ای حاصل نشود بیمارستان توسط هیئت‌امنای آن‌که سهامداران این مرکز درمانی هستند، اداره خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25مرداد1397 ، کدخبر: 4376156: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
واقعا وضع رسیدگی به بیمارستان ها در دولت روحانی خیلی بهتر شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین