پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۱۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است در گذشته دوتابعیتی‌هایی در دولت بوده باشند اما در حال حاضر هیچ دوتابعیتی در دستگاه‌های دولتی حضور ندارد.

شعار سالمرتضی صفاری‌نطنزی در خصوص دوتابعیتی‌ها گفت: بر اساس اعلام وزارت اطلاعات هیچ مقام مسئول دو تابعیتی در دستگاه‌های دولتی نداریم و این افراد صرفا در شرکت‌های خصوصی حضور داشته‌اند.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت‌های خصوصی که برخی افراد آن تابعیت مضاعف دارند منافعی نیز برای کشور داشته و به راحتی می‌توانند ارتباط کاری برقرار کنند.

وی در ادامه وزارت اطلاعات را مسئول معرفی دو تابعیتی‌ها اعلام کرد و افزود: صرفا وزارت اطلاعات از دو تابعیتی‌ها اطلاع دارد و حتی این دستگاه گزارشی که مبنی بر حضور افراد دو تابعیتی در دولت ارائه شده، تأیید نکرده است. ممکن است در گذشته دوتابعیتی‌هایی در دولت بوده باشند اما در حال حاضر هیچ دوتابعیتی در دستگاه‌های دولتی حضور ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مضامین دو تابعیتی با گرین‌کارت و اقامت متفاوت است، خاطرنشان کرد: زمانی که فردی برای حضور در مسئولیتی معرفی می‌شود از وزارت اطلاعات استعلام می‌شود و این وزارتخانه تمام موارد درباره تابعیت افراد را مد نظر دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 2 شهریور 97، کدمطلب: 427775، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
آره دیگه همشون اختلاص کردن رفتن دیگه کسی نمونده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
ا.ف75
این دوستمون هم خیلی شوخ طبعه واقعا:))
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین