پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۳۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس تغییر در تیم اقتصادی کابینه را پیگیری می‌کند، گفت: تغییر رئیس کل بانک مرکزی با استقبال مجلس مواجه شد و از دولت خواستیم این مسیر ادامه پیدا کند.

شعار سال : محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اینکه تغییر در دولت با روندی کند مواجه است، اظهار کرد: مجلس تغییر در دولت به‌خصوص تیم اقتصادی کابینه را پیگیری خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تغییر رئیس کل بانک مرکزی با استقبال مجلس مواجه شد و از دولت خواستیم این مسیر ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه مجلس یک وزیری که نامش وزیر کار بود، اما در اصل کاملاً اقتصادی عمل می‌کرد را استیضاح کرد و الان نوبت دولت است که حرکت جدی‌تری در این‌باره داشته باشد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه اشتباهات گذشته باید جبران شود، تاکید کرد: راهبردهای غلط گذشته، بازار ارز را باچالش جدی مواجه کرد؛ بنابراین باید به‌ نحوی عمل شود که این تغییرات بتواند مسیر جدیدی را برای استقلال کشور ایجاد کند.

عضو شورای‌ عالی هماهنگی قوا درباره حضور رئیس‌جمهور در مجلس و سوال درباره مسکوت ماندن تغییر در دولت، گفت: سؤال‌های نمایندگان از رئیس‌جمهور در رابطه با کابینه نیست و پیرامون مسائل اقتصادی و ارزی است.

وی خاطرنشان کرد: پیرو مطالبه مردم و مجلس برای تغییر در دولت دو عضو دولت تغییر کردند، اما این کفایت نمی‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 3شهریور 97، کدمطلب: 427918، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
ا.ف75
واقعا اینکه اینا بخوان تیم اقتصادی رو تغییر بدن خیلی مسخره ست که انتظار معجزه داشت!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین