پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۱۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
مهندس مرتضی لطفی درجریان بازدید از خبرگزاری فارس بمناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت جایگاه رفیع شهدای دولت گفت: صادرات شستا پارسال معادل با یک میلیارد و 200 میلیون دلار بود و امسال پیش بینی‌ها قریب به حجم دو میلیارد دلار است که در این روزها همه درآمدهای ارزی کسب شده در بازار توافقی ارز عرضه شده است.
شعار سال:  مهندس مرتضی لطفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: براساس آمار بانک مرکزی،شستا و شرکت‌های وابسته ارز حاصل از صادرات خود را در سامانه نیما عرضه کرده اند.           
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) مهندس مرتضی لطفی درجریان  بازدید از خبرگزاری فارس بمناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت جایگاه رفیع شهدای دولت گفت: صادرات شستا پارسال معادل با یک میلیارد و 200 میلیون دلار بود و امسال پیش بینی‌ها قریب به حجم دو میلیارد دلار است که در این روزها همه درآمدهای ارزی کسب شده در بازار توافقی ارز عرضه شده است.
مدیرعامل شستا افزود : ادغام  شرکت‌های شستا، هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری غدیر هم اکنون کلید خورده و در انتظار امضای وزرای نفت و کار است.
وی از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی میان شستا و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برای تسهیل در فرایند ادغام این سه مجموعه سرمایه‌گذاری سخن گفت و افزود: تقریباً پیش نویس تفاهم نامه‌ای پیرامون این موضوع تهیه شده که امید می‌رود، دکترمحسنی بندپی ، سرپرست وزارت تعاون و کارو رفاه اجتماعی ومهندس  بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به زودی آن را امضا کنند.                                                                                                                                         

  مهندس لطفی در مورد تمایل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها برای خرید سهام شرکت‌های پتروشیمی وابسته به سرمایه‌گذاری غدیر و گسترش نفت و گاز پارسیان تصریح کرد: مقرر شده تمام کسانی که در حوزه پتروشیمی حصور دارند، در این فرایند مشارکت داشته باشند، منتهی بررسی بر سر تعامل صندوق بازنشستگی و سرمایه‌گذاری غدیر ادامه دارد.
مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه شفافیت و پاسخگویی در شستا نهادینه شده است  تصریح کرد خبرگزاری فارس با تلاش صادقانه نیروهای جوان و با انگیزه و سرلوحه قراردادن صداقت ، بیطرفی و توجه به منافع ملی و مردم بیش از پیش موفق باشد .

سایت شعار سال، برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار-، کدخبر: -، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
امیدوارم فردا از دل همین سامانه ها دزد ها نزنن بیرون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین