پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
ظریف با اشاره به اینکه هیچ کشور ثالثی نمی‌تواند بر روابط تهران و اسلام آباد تاثیر منفی بگذارد، بر توسعه و ارتقاء روابط دو کشور در سطوح دوجانبه، منطقه‌ای و مجامع بین‌المللی و همکاری‌های دو کشور در زمینه تامین امنیت مرزها، همکاری بنادر چابهار و گوادر، بازارهای مرزی، همکاری‌های بانکی، پایه‌گذاری رژیم تعرفه‌ای بین دو کشور تاکید کرد.

شعار سالمحمدجواد ظریف در ادامه دیدار های خود در سفر به پاکستان با «مخدوم شاه محمود قریشی» همتای پاکستانی خود دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ظریف پاکستان را همسایه ای مهم برای ایران دانست که برای توسعه روابط با آن هیچ محدودیتی ندارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ کشور ثالثی نمی‌تواند بر روابط تهران و اسلام آباد تاثیر منفی بگذارد، بر توسعه و ارتقاء روابط دو کشور در سطوح دوجانبه، منطقه‌ای و مجامع بین‌المللی و همکاری‌های دو کشور در زمینه تامین امنیت مرزها، همکاری بنادر چابهار و گوادر، بازارهای مرزی، همکاری‌های بانکی، پایه‌گذاری رژیم تعرفه‌ای بین دو کشور تاکید کرد.

مخدوم شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور همسایه خواستار رفع هر گونه موانع به منظور تعمیق و گسترش همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف شد.

طرفین همچنین بر همکاری و حمایت از مواضع و همکاری های دو کشور در موضوعات جهان اسلام تاکید کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان پس از این دیدار درضیافت ناهار همتای خود شرکت کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 9شهریور 97، کدمطلب: 4389966، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ا.ف75
امیدواریم که اینطور باشه! چون برای عراق هم همین مساله بارها گفته شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین