پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۰۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۳
محمد علی کوزه‌گر با اشاره به اینکه در پنج ماهه سال ۹۷ مجوز هزار و ۲۰۰ سقط جنین قانونی صادر شده است، افزود: این سقط ها به علل وجود خطر برای مادر یا بیماری های ژنتیکی در جنین صادر شده است که اگر این اتفاق صورت نمی‌گرفت شاهد افزایش آمار کودکان معلول بودیم.

شعارسال: محمد علی کوزه‌گر صبح شنبه در مراسم واگذاری ۱۶۰ واحد مسکونی به معلولین خراسان‌جنوبی که همزمان با واگذاری ۱۵۴۳ واحد مسکونی به معلولان در سراسر کشور صورت گرفت، اظهار کرد: بهزیستی پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را به شیوه‌های مختلف تحت حمایت و سرپرستی دارد.

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمند سازی بهزیستی کشور بیان کرد: بهزیستی کشور ۴ استراتژی مهم و اولویت‌دار را دنبال می‌کند که مهمترین آن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی چون طلاق و معلولیت است.

کوزه گر ادامه داد: سالیانه حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار کودک معلول به جامعه افزوده می‌شوند که برای کاهش این آمار باید برنامه‌ریزی جدی صورت گیرد.

مجوز ۱۲۰۰ سقط جنین قانونی

وی با اشاره به اینکه در پنج ماهه سال ۹۷ مجوز هزار و ۲۰۰ سقط جنین قانونی صادر شده است، افزود: این سقط ها به علل وجود خطر برای مادر یا بیماری های ژنتیکی در جنین صادر شده است که اگر این اتفاق صورت نمی‌گرفت شاهد افزایش آمار کودکان معلول بودیم.

مسئول مرکز مشارکت های مردمی و توانمند سازی بهزیستی گفت: همچنین سالانه حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار کشته در جاده‌ها و چهار برابر آن معلول و آسیب دیده از تصادفات داریم که این آسیب نیز باعث افزایش خانواده‌های بی سرپرست و دارای معلول می‌شود.

کوزه گر اظهار کرد: استراتژی حائز اهمیت دیگر این است که اگر معلولی به جامعه آماری ما افزوده شد در جهت جبران آسیب و توانمند سازی او حرکت کنیم که مهمترین اقدام در جهت توانمند سازی ایجاد شغل است.

مشوق‌های بیمه‌ای به کارفرمایانی که معلولین را به کارگیری کنند

وی بیان کرد: اعطای تسهیلات و پرداخت حق بیمه کارفرمایی به آن دسته از کارآفرینانی که از جامعه هدف بهزیستی به کارگیری کنند از جمله مشوق‌هایی است که در راستای افزایش آمار اشتغال در جامعه هدف استفاده کرده‌ایم.

مسئول مرکز مشارکت های مردمی و توانمند سازی بهزیستی ادامه داد: در سال گذشته حدود ۵۶ هزار شغل ایجاد کردیم که از این تعداد ۳۸ هزار شغل در شهر و ۱۸ هزار شغل در روستا بوده و سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۹۹۴ بوده است.

کوزه گر یادآور شد. : از ابتدای دولت تدبیر و امید حدود ۶۱ هزار مسکن به جامعه هدف بهزیستی تحویل داده شده است و امروز نیز به صورت همزمان ۱۵۷۳ مسکن به خانواده‌های معلولین تحویل داده می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397 ، کد خبر: 4390635 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
ا.ف75
واقعا این امار معنی و ابعاد دیگش اینه که ما مراقبت های پیش از ازدواج رو نتونستیم خوب جا بندازیم! امروز این مشکلات در سرتاسر جهان داره به خوبی مدیریت میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
علاوه بر این موارد گفته شده بخش پزشکی هم هس ک میشه گف سهم کوچیکی از این مشکلاتو به خودش اختصاص داده مخصوصا تو شهرستانا:/
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
اگع قبل ازدواج ازمایشای مورد نیاز صورت بگیره یل زوجین تحت نظر پزشک باشن بشه جلوی این امار صعودیو گرف م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین