پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۰۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای اظهار کرد: وزیر امور خارجه کشورمان طی این دیدار آرزوی موفقیت رهبری ایران برای عمران خان، نخست وزیر جدید این کشور و دولت او را به مقامات پاکستانی منتقل کرده است.

شعار سال: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و همتای پاکستانی‌اش جمعه در اسلام آباد با یکدیگر دیدار و درباره افزایش همکاری ها و تحکیم روابط میان دو کشور با هدف دستیابی به صلح و ثبات در منطقه گفت‌وگو کردند.

محمد فیصل، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای اظهار کرد: وزیر امور خارجه کشورمان طی این دیدار آرزوی موفقیت رهبری ایران برای عمران خان، نخست وزیر جدید این کشور و دولت او را به مقامات پاکستانی منتقل کرده است.

وزیر امورخارجه کشورمان که روز گذشته وارد اسلام آباد شد، با محمود قریشی، همتای پاکستانی خود دیدار کرد.

ظریف نخستین وزیر امور خارجه ای است که از زمان روی کار آمدن دولت جدید پاکستان از این کشور دیدار می کند.

ظریف مدت کوتاهی پس از ورود به اسلام آباد با اسد قیصر، رییس مجلس ملی پاکستان دیدار کرد. بر اساس بیانیه دفتر قیصر، این مقام پاکستانی در گفت و گو با وزیر امور خارجه کشورمان به روابط نزدیک چند ده ساله دو کشور اشاره کرده و بر تحکیم آن تاکید کرده است.

رییس مجلس ملی پاکستان در این دیدار ابراز امیدواری کرد که دو طرف به گسترش تعاملات اقتصادی خود برای افزایش همکاری های سودمند مشترک در زمینه تجارت، سرمایه گذاری و انرژی ادامه دهند.

همچنین قرار است که ظریف در سفر خود به پاکستان با عمران خان و قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان نیز دیدار کند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جماران، تاریخ انتشار 9 شهریور 97، کد مطلب: 1001930، www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
ا.ف75
ما واقعا نیاز داریم که با دولت جدید پاکستان مراودات سیاسی داشته باشیم وگرنه خیلی منزوی میشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین