پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گزارش کمیسیون نظارت و حقوقی شورا از حادثه نزاع در کارواش سعادت آباد به رئیس این شورا ارائه شده گفت: بر اساس این گزارش شهرداری در این حادثه مقصر شناخته شد.

شعار سال: محسن پیرهادی شهرداری تهران فاقد مجوز قانونی از مقام قضایی برای ورود به کارواش سعادت آباد بود.

وی گفت: درگیری انجام شده موجب خدشه دار شدن حیثیت شهرداری و آسیب به افکار عمومی شده و شهرداری در این خصوص مقصر است.

پیرهادی با بیان اینکه سایر موارد ادعای مسجد و کارواش از نظر مالکیت زمین و احقاق سایر حقوق در دست بررسی است خاطرنشان کرد: سایر موارد ادعایی باید از سوی دستگاه قضایی رسیدگی و مقصر مشخص شود.

ضرب و شتم کارگران یک کارواش(شست و شوی خودرو) در محله سعادت آباد(منطقه دو) در شامگاه 17 بهمن ماه سال گذشته توسط عوامل شهرداری تهران، بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی و رسانه ها داشت.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه علنی این شورا نسبت به این حادثه به شهرداری تهران تذکر داده و مقرر شده بود کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران این موضوع را بررسی و گزارش کارشناسی ارائه دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ايرنا)، تاریخ انتشار 4 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 82045785: آدرس سایت: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین