پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۵۴۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: از ۶ هزار بی‌سواد که سال گذشته وارد زندان‌های کشور شدند، ۵ هزار و ۱۰۰ نفر باسواد شدند.همچنین پارسال بیش از هزار زندانی موفق به حفظ قرآن شدند

شعارسال:رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: از ۶ هزار بی‌سواد که سال گذشته وارد زندان‌های کشور شدند، ۵ هزار و ۱۰۰ نفر باسواد شدند.

علی‌اصغر جهانگیر در مراسم بهره‌برداری از دو طرح در زندان بندرعباس افزود: همچنین پارسال بیش از هزار زندانی موفق به حفظ قرآن شدند.

وی اظهار کرد: در زمینه خدمات درمانی و بهداشتی نیز برنامه‌هایی در زندان‌های کشور اجرا می‌شود و سال گذشته ۱۶۰ هزار نفر داوطلبانه مورد آزمایش ایدز قرارگرفته‌اند.

جهانگیر خاطرنشان کرد: کاهش جمعیت کیفری کشور در دستور کار سازمان زندان‌ها و محاکم قضائی است که استان هرمزگان نیز در این زمینه عملکرد خوبی دارد و آمار متهمین استان چهار درصد پایین‌تر از میانگین کشوری است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی بیان کرد: طرح بازسازی و صنعتی سازی آشپزخانه مرکزی زندان بندرعباس بااعتبار ۷۲۰ میلیون تومان اجراشده است که با بهره‌برداری از آشپزخانه سالیانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان صرفه‌جویی هزینه‌ای و مواد غذایی می‌شود.

آسایشگاه سربازان زندان مرکزی بندرعباس با ظرفیت ۱۵۰ نفر دارای بخش‌های آموزشی، ورزشی و خوابگاه است نیز با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان ساخته و تجهیز شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 15شهریور 97، کدخبر: 4394554، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین