پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: مرحله سوم آزاد سازی محدوده های اکتشافی معادن این استان از 25 شهریور جاری به صورت همزمان در سطح کشور اجرا می شود.

شعارسال: ابراهیم سعدینی روز چهارشنبه افزود: محدوده های معدنی مشمول آزاد سازی در استان هرمزگان بیش از 70 محدوده بوده که به صورت قرمز رنگ در سامانه اینترنتی کاداستر معادن به آدرس www.cadastre.mimt.gov.ir درج شده است.
وی بیان داشت: متقاضیان سرمایه گذاری در این حوزه می توانند از ساعت 10 صبح در موعد مقرر نسبت به ثبت محدوده درخواستی خود و پیگیری های بعدی در سامانه کاداستر اقدام کنند.
این مسوول اظهارداشت: هرگونه ثبت محدوده اکتشافی بر اساس مفاد قانون معادن و آیین نامه اجرایی مربوطه بوده و متقاضیان باید پس از ثبت نام و دریافت گواهینامه صلاحیت فنی و مالی از سازمان نظام مهندسی معدن، متناسب با امتیاز کسب شده اقدام به ثبت محدوده در گروه های معدنی تعریف شده کنند.
هم اکنون تعداد 112 محدوده معدنی دارای پروانه اکتشاف، 25 معدن دارای گواهی نامه کشف و 226 معدن دارای پروانه بهره برداری در هرمزگان با مجموع ذخایر افزون بر یک و نیم میلیارد تن وجود دارد.
معادن پایه در هرمزگان شامل سنگ گچ، سنگ آهن، سنگ نمک، سنگ کرومیت و خاک سرخ است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1397 ، کد خبر: 83031044 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین