پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
توئیت علی عالی درباره خبر ارائه مدارک ۵۲٪ جانبازی تاج به مسئولان مربوط: دولت الکترونیک برای همین شکل گرفته؛ یک روزه استعلام می‌کنند. کاغذ قبول نیست
شعار سال : رئیس فدارسیون فوتبال مدرک جانبازی خود را تکمیل کرده تا شامل قانون بازنشستگان نشود.
پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی و اعلام لیست ۱۲ نفره از مدیران بازنشسته فدراسیون‌ها باید از سمت‌های خود کنار بروند.



برخی از این مدیران طی روزهای اخیر تلاش گسترده‌ای برای ارائه مدارکی کرده‌اند تا بازنشستگی خود را به نوعی توجیه کنند و با ارائه این مدارک بار دیگر در سمت خود باقی بمانند.

در همین ارتباط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان که وی نیز به عنوان یکی از مدیران بازنشسته معرفی شده، بعد از مدت‌ها پیگیری مدارک جانبازی خود را تکمیل کرده تا به این ترتیب به نوعی در فدراسیون ماندگار شود. مهدی تاج مدارک ۵۲ درصد جانبازی خود را طی روزهای اخیر به مسئولان مربوطه ارائه داده تا به این ترتیب مشکلی در خصوص ادامه فعالیت در فدراسیون فوتبال نداشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخی صو اضافات برگرفته از کانال تلگرام اسکان نیوز و سایت طرفداری

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
اگر منافع بینا نسلی و توسعه کشور برای ما مهم است، باید بخواهیم که چنین مدیرانی بروند. اگر نه، پس گیر ندهید و اعصاب ما را به بازی نگیرید.
#نه به تاج
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین