پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۵۶۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶
دانشجویان همه دانشگاه‌های کشور می‌توانند از فرصت حذف و اضافه در طول ترم تحصیلی استفاده کنند ولی برای بهره از این امکان باید قوانین مربوطه را مدنظر داشته باشند.دانشجو در مهلت حذف و اضافه می‌تواند حداکثر دو درس را دریافت یا دو درس را که قبلا انتخاب کرده، از لیست دروسش حذف کند.

شعار سالدانشجویان همه دانشگاه‌ها پس از انتخاب واحد در زمان مقرر، می‌توانند در زمان دیگری دروسی را به هر دلیل اشتباه انتخاب کرده‌اند، حذف کنند یا هر درسی را با بی‌توجهی انتخاب نکرده‌اند در صورت امکان به لیست دروس ترم جاری خود اضافه کنند.

دانشجویان در حذف و اضافه باید به موارد آیین‌نامه‌ای توجه کنند و خارج از این قواعد نمی‌توانند عمل کنند.

دانشجو در مهلت حذف و اضافه می‌تواند حداکثر دو درس را دریافت یا دو درس را که قبلا انتخاب کرده، از لیست دروسش حذف کند.

البته دانشجویان باید توجه کنند که هر ترم براساس معدل خود می‌توانند واحد دریافت کنند، در حذف و اضافه باید به سقف واحدها توجه شود.

دانشجویان همه مقاطع باید بدانند که حذف و اضافه در ترم تابستان وجود ندارد.

در دو روز حذف و اضافه تمام دانشجویان می‌توانند به ترمیم دروس انتخابی خود بپردازند. تنها برای دانشجویان جدیدالورود در ترم اول وجود دارد.

در قوانین حذف و اضافه محدودیت دو درس درنظر گرفته است؛ اما دانشجویان می‌توانند با اجازه دانشکده و تأیید مدیرگروه بیش از دو درس حذف و اضافه داشته باشند.

دانشجویان باید توجه کنند که در زمان انتخاب واحد اصلی عجله نداشته باشند، شاید دروسی که میخواهند با استاد مدنظرشان بگذرانند در زمان حذف و اضافه ارائه شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 22شهریور 97، کدمطلب: 443146، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین