پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
محققان ایرانی لیزر فیبری 200 وات پیوسته با کاربری جوش و برش و اتاق تمیز سیار را در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت داخل ارائه کردند.

شعارسال: لیزر فیبری 200 وات پیوسته با کاربری جوش و برش در کاربردهای صنعتی در نمایشگاه تجهیزات ساخت داخل ارائه شد که روش کار این دستگاه به این صورت است که فیبر داخل هد برش قرار گرفته و به راحتی جوش و برش لیزری را صورت می‌دهد.

به گفته محققان این طرح، این دستگاه نسبت به نمونه وارداتی دارای کیفیت یکسان و قیمت قابل رقابت است و مزیت این دستگاه ایرانی نیز پشتیبانی آن است.

در نمایشگاه تجهیزات ساخت داخل لیزر 600 وات پیوسته نیز ارائه شده است.

همچنین اتاق تمیز سیار و چادر تمیز سیار نیز برای استفاده در بیمارستان‌ها، صنایع نیمه‌هادی، صنایع داروسازی و صنایع خاص ارائه شده است.

شایان ذکر است، چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل تا چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاريخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395، کد خبر: 13950205001139، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین