پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۳۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
گلمرادی گفت: زمانیکه استراتژی دولت این است که کمبود آب در مناطق کویری را از آبهای خوزستان تأمین کند نتیجه می‌گیریم آب در خوزستان وجود دارد.با این وجود چرا باوجود آب در خوزستان کشاورزی در نقاط مختلف استان تعطیل‌شده است، و نخیلات و دامداری استان در حال نابودی است.

شعارسال: نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال که چرا باوجود آب در خوزستان کشاورزی در نقاط مختلف استان تعطیل‌شده است، و نخیلات و دامداری استان در حال نابودی است، عنوان کرد: مسئولیت پیگیری و تأمین آب به عهده سازمان جهاد کشاورزی و سازمان آب و برق است.

علی گلمرادی ظهر امروزدر اهواز، با اشاره به سوءمدیریت آب طی سنوات گذشته در استان اظهار کرد: ما کشوری هستیم که طرح جامع آب نداریم و در گذشته به مساله آب به عنوان یک مساله مهم و اساسی نگاه نمی‌کردیم.

وی افزود: بی‌آبی و کمبود آب در حوزه‌های مختلف کشاورزی استان سبب نارضایتی در بین جامعه کشاورزی و خالی شدن روستاها از سکنه و توسعه حاشیه نشینی در اطراف شهرها شده است.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سوء مدیریت منابع آبی در خوزستان بیش از سایر استانهای کشور است، عنوان کرد: همه می‌دانند طرح‌هایی در در دستور کار دولت است که در صدد جبران کمبود آب در مناطق کویری از طریق آبهای موجود در خوزستان است.

گلمرادی افزود: زمانیکه استراتژی دولت این است که کمبود آب در مناطق کویری را از آبهای خوزستان تأمین کند نتیجه می‌گیریم آب در خوزستان وجود دارد.

وی با طرح این سؤال که چرا باوجود آب در خوزستان کشاورزی در نقاط مختلف استان تعطیل‌شده است، و نخیلات و دامداری استان در حال نابودی است، عنوان کرد: مسئولیت پیگیری و تأمین آب به عهده سازمان جهاد کشاورزی و سازمان آب و برق است که متناسب با مصوبات ستاد بحران آن را اجرایی کنند.

گلمرادی بابیان اینکه بین تصمیمات ستاد بحران استان و عملکرد جهاد کشاورزی و سازمان آب استان تعارض وجود دارد، گفت: قطعاً با برنامه‌ریزی و ذخایر آبی پشت سدها می‌توان مسائل کشاورزان را حل کرد؛ اما وضعیت موجود بیانگر بی‌توجهی و بی تعهدی مسئولان مربوطه است.

وی در رابطه با بحث‌هایی که در خصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: به‌منظور استیضاح وزیر نیاز به همراهی بیشتری از نمایندگان سراسر کشور داریم؛ مجمع نمایندگان با همگرایی پیگیر موضوع است؛ انتظار می‌رود استاندار نیز با جدیت بیشتری در جهت حل دغدغه‌های کشاورزان باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس خوزستان، تاریخ انتشار: 28 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970628000179 ، www.khuzestan.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ا.ف75
کشاورزی یعنی قلب تپنده یه منطقه! واقعا انقدر درک ندارین که اب و برق رو حداقل برای این مورد ذخیره داشته باشیم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
واقعا تصمیمات سازمان جهاد کشاورزی دشمن محیط زیست شده. چرا یکم دوراندیشی ندارند؟؟
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین