پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۴۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
گزارش یک سایت اردنی نشان می‌دهد رژیم عربستان سعودی چندین تُن طلا و چند چمدان ساعت رولکس در اختیار اعضای گروهک تروریستی منافقین قرار داده است.

شعار سال:گزارش یک سایت اردنی نشان می‌دهد رژیم عربستان سعودی چندین تُن طلا و چند چمدان ساعت رولکس در اختیار اعضای گروهک تروریستی منافقین قرار داده است.

یک عضو سابق بلندپایه منافقین در گفت‌وگو با یک رسانه اردنی اعتراف کرد این گروهک تروریستی چندین تُن طلا و ساعت رولکس از عربستان سعودی دریافت کرده است.

«مسعود خدابنده»، از اعضای بلندپایه سابق منافقین در گفت‌وگو با وبگاه «البوابه» تصریح کرد او قبلاًمسئولیت نظارت بر انتقال صدها میلیون دلار کالاهای گران‌بها به این گروهک تروریستی را بر عهده داشته است.

خدابنده گفته 3 تن طلای جامد، دست‌کم چهار چمدان محتوی ساعت‌های رولکس و پارچه‌هایی که از آنها برای پوشاندن کعبه استفاده می‌شود جزو کالاهایی بوده که با کشتی از عربستان به عوامل گروهک منافقین در بغداد منتقل شده است. این کالاها، سپس به امان، پایتخت اردن منتقل شده و در آنجا به بازرگان‌های مرتبط با رژیم سعودی فروخته می‌شدند.

انتقال این محموله‌ها، ظاهراً در دوران ریاست «ترکی بن فیصل آل سعود» به عنوان رئیس دستگاه اطلاعات رژیم سعودی و تحت نظارت وی صورت گرفته است.

در گزارش البوابه همچنین تصریح شده آمریکا هم با تأمین 20 میلیون دلار برای «آژانس پناهندگان سازمان ملل» جهت انتقال هزاران نفر از اعضای منافقین از عراق به آلبانی در تأمین مالی این گروه نقش داشته است. آمریکا سپس وجوهی را در اختیار آلبانی قرار داد تا یک تأسیسات نظامی‌مانند برای این گروهک ایجاد کند.

حمایت‌های آمریکا از منافقین در حالی صورت گرفته که این گروه تا سال 2011 در فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا قرار داشت، اما در این سال، بدون آنکه تغییری در مشی این گروه صورت گرفته باشد، از این فهرست خارج شد.

مجموع پژوهش‌های علمی گسترده، از جمله تحقیقاتی که خود وزارت خارجه آمریکا متولی انجام آن بوده نشان می‌دهند گروهک تروریستی منافقین از هیچ حمایتی در ایران برخوردار نیست.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار28 شهریور 97، کد خبر: 1832356 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
مهم اینه که همه بدونن پای ما خارج از این ماجراهاست
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
هر جا اسمی از تروریست میاد امریکا عربستان واسرائیل میبینیم که حامیشون هستن م.ق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
خوبه که پای ما وسط نیست
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
خوبه ک میدونن به ما ربطی نداره :/تو تمام خبرا باید اسمی از امریکا باشه وگرنه نمیشه :/م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین