پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۴۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۷
بارش باران که از عصر روز تاسوعای حسینی در برخی نقاط استان سمنان به‌خصوص شاهرود، دامغان، کلاته رودبار و بسطام روی داده باعث آب‌گرفتگی برخی معابر و راه‌های بین‌شهری و روستایی شده است اما گزارش‌ها حاکی از ترافیک روان در این محورها است.

شعارسال: بارش باران و تگرگ به‌خصوص در شرق استان سمنان باعث آب‌گرفتگی برخی معابر و جاده‌های استان سمنان شد اما تردد در این راه‌ها روان گزارش‌شده است.

بارش باران که از عصر روز تاسوعای حسینی در برخی نقاط استان سمنان به‌خصوص شاهرود، دامغان، کلاته رودبار و بسطام روی داده باعث آب‌گرفتگی برخی معابر و راه‌های بین‌شهری و روستایی شده است اما گزارش‌ها حاکی از ترافیک روان در این محورها است.

از شاهرود خبر می‌رسد که بارش باران و تگرگ هم‌زمان با عصر چهارشنبه باعث آب‌گرفتگی برخی معابر شهری و خسارت به باغات شده است، در این شهر طی ۴۰ دقیقه سه میلی‌متر باران باریده و محورهای دهملا و کلاته ملا به شاهرود و روستاهای زیر رستاق برای ساعاتی با آب‌گرفتگی جاده روبرو بودند که هم‌اکنون وضعیت ترافیک در آن محورها هم عادی است.

بارش اما نگرانی برای روستاها و شهرهای جنوب شاهرود به وجود آورد همچنین عزاداران حسینی طی عصر تاسوعا در شهر شاهرود زیر باران عزاداری کردند و هوا هم‌اکنون به ۱۳ درجه بالای صفر رسیده که مسافران تابستانی و توریست‌های مذهبی را نیز دچار مشکل کرده است.

هوا سردتر می‌شود

بارش در میامی نیز آب‌گرفتگی برخی معابر را به‌خصوص در محدوده شهرک صنعتی به همراه داشت و ورودی و خروجی شهر دامغان نیز متأثر از بارش باران با ترافیک نیمه سنگین روبرو شد.

نگاهی به نقشه‌های هواشناسی اما نشان می‌دهد بارش‌ها تا صبح فردا ادامه خواهد داشت و هوا نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۹ درجه سردتر می‌شود. پیش‌بینی هواشناسی برای ظهر عاشورا هم آسمانی نیمه‌ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده و رعدوبرق گزارش می‌شود.

در غرب استان سمنان نیز یک میلی‌متر باران باریده است.

تاکنون تصادف یا واقعه راهنمایی و رانندگی تأثیرگذار و قابل‌ذکری براثر بارش باران و یا آب‌گرفتگی معابر گزارش نشده است اما احتیاط برای رانندگانی که از راه‌های استان سمنان تردد می کنند، الزامی است.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگراری مهر، تاریخ انتشار28 شهریور 97، کد خبر: 4407513،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا میدیرت بحرانمون زیر صفره! چرا این ها نمیتونن اون طور که باید مردم رو از این بلایا حفظ کنن؟
ناشناس
Germany
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
فصل سرما و بارون هم هست و هنوز هیچ فکری برای مدیریت این بحرانهای تکراری نشده.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین