پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: 173 عنوان از وظایف و اختیارات ملی به دستگاه‌های اجرایی استان واگذار شد و آذربایجان شرقی به ‌عنوان یکی از استان‌های پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب ‌شده است.

شعارسال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: 173 عنوان از وظایف و اختیارات ملی به دستگاه‌های اجرایی استان واگذار شد.
علی جهانگیری روز شنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری آذربایجان شرقی، افزود: آذربایجان شرقی به ‌عنوان یکی از استان‌های پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب ‌شده است.

وی با تأکید بر ضرورت شفافیت فرآیندهای اداری اظهار داشت: ضروری است هرچه سریع‌تر دستگاه‌های متولی نسبت به اطلاع ‌رسانی عمومی در خصوص وظایف و اختیارات واگذارشده به استان‌ اقدام کنند.

جهانگیری، تسری تمرکززدایی از استان‌ها به شهرستان‌ها را نیز یادآور شد و گفت: انتظار می‌رود طی برگزاری جلسات تخصصی، وظایف و اختیاراتی که در همه دستگاه‌های اجرایی استان قابل‌واگذاری به شهرستان‌ها است، نیز احصا و هرچه سریع‌تر این اقدام در سطح استان نیز عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: بدون شک تفویض اختیارات به دستگاه‌های اجرایی شهرستانی می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری نقش برجسته‌ای داشته باشد، از این‌ رو این مهم باید در کم‌ترین زمان ممکن و با دقت اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اجرای دستورالعمل اجرایی نظام پذیرش و پیشنهادها در مجموعه استانداری گفت: هرگونه اعمال امتیازهای خاص توسط این کمیته باید با دقت و بعد از بررسی‌های دقیق با در نظر گرفتن مؤلفه‌های تأثیرگذار در فرایند عمل افراد انجام شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر:83039778 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ا.ف75
واقعا هم هرطور حساب کنید حقشونه! این استان از تموم لحاظ ها برای ایران کم نذاشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین