پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۰۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
وزیر نیرو آخرین جزئیات از طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران را تشریح کرد.وزیر نیرو با بیان اینکه پروژه‌های حوزه آب بسیار سنگین، گران و زمان‌بر است تصریح کرد: امروز همه می‌دانندکه باید جنبه حاکمیتی آب حفظ شود.

شعار سال: رضا اردکانیان در جمع مدیران مرتبط با برق و آب استان سمنان اظهار داشت: مطالعات این پروژه بزرگ و ملی رو به اتمام است.

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو در حال جمع‌بندی مطالعات پروژه انتقال آب دریای خزر است عنوان کرد: امروزه در دنیا به ویژه مناطق خشک و نیمه خشکی مانند ایران اصلی‌ترین شاخصه توسعه یافتگی حکومت‌ها نوع نگاه آنان به موضوع آب است.

وزیر نیرو با بیان اینکه پروژه‌های حوزه آب بسیار سنگین، گران و زمان‌بر است تصریح کرد: امروز همه می‌دانندکه باید جنبه حاکمیتی آب حفظ شود.

اردکانیان با تأکید بر لزوم ورود بخش خصوصی به پروژه‌های حوزه آب در کشور تصریح کرد: اما نباید فراموش کرد که مسئولیت اصلی، سهیم شدن دولت در موضوع آب و پروژه‌های این بخش است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین تاریخ انتشار 5 مهر 97، کدمطلب: 807908، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
ا.ف75
امیدوارم تصمیمی نگیرن که بعدا دوباره پشیمونی به بار بیاره! و تو دوره بعدی بیان بگن که اشتباه تاریخی رخ داده!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
واقعا امیدوارم تبعات انجام این پروژه بعدا بیشتر از انجام ندادن پروژه نباشه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین