پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۴۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
به تازگی در فضای مجازی، تصاویری از انبار رامک خودرو منتشر شده که در آن تعداد قابل توجهی سانگ یانگ تیوولی دیده می شود. این در حالی است که یکی از مخاطبان اسب بخار، تصاویر بیشتری را در اختیار ما قرار داده و محدوده این انبار را حوالی فرودگاه پیام استان البرز معرفی کرده است
شعارسال:به تازگی در فضای مجازی، تصاویری از انبار رامک خودرو منتشر شده که در آن تعداد قابل توجهی سانگ یانگ تیوولی دیده می شود. این در حالی است که یکی از مخاطبان اسب بخار، تصاویر بیشتری را در اختیار ما قرار داده و محدوده این انبار را حوالی فرودگاه پیام استان البرز معرفی کرده است.

 گویا شرکت رامک خودرو این انبار را در محدوده فرودگاه پیام استان البزر از قبل داشته و به تازگی خودروهایش را به آنجا نفرستاده است. اگر کمی به عکس ها هم دقت کنید، به غیر از تیوولی ۲۰۱۸، سانگ یانگ رکستون G4، کوراندو ۲۰۱۸ و نمونه های تیوولی XLV هم در این انبار حضور دارند. همچنین آن طور که برخی نمایندگی های این شرکت اعلام می کنند، روند تحویل محصولات رامک خودرو کم و بیش انجام می شود و اگر گمرک و شماره گذاری مراحل را سریعتر طی کنند، مشکلی برای پاسخ به تعهدات عقب افتاده وجود دارد.

اما بازخورد مشتریان رامک خودرو نسبت به انتشار این تصاویر آنچنان هم سو با نظرات نمایندگی های این شرکت نیست. بسیاری از این افراد که مدت ها تاخیر را پشت سر گذاشته اند، توقع دارند که رامک خودرو هرچه سریعتر نسبت به ترخیص خودروهایشان از گمرک اقدام کند و زودتر تیوولی را به دستشان برساند. در حال حاضر بسیاری از مشتریان تیوولی این پیشنهاد را به شرکت می دهند که رامک خودرو ابتدا خودروهای مشتریان واقعی را تحویل دهد و بعد واسپاری تیوولی ها را به دلال ها آغاز کند. زیرا بر اساس مستندات هستند افرادی که در سیستم رامک خودرو چند سانگ یانگ تیوولی را برای سرمایه گذاری ثبت نام کرده اند و عملا امروز می خواهند که با تحویل هرچه زودتر خودروها تنها سودهای کلان را به جیب بزنند. اما اکثر افرادی که این خودروی کراس اوور کره ای را، یک دستگاه ثبت نام کرده اند و هیچگاه مراجعه ی قبلی به این شرکت نداشته اند، قصد داشته اند که از تیوولی استفاده کنند و هنوز می خواهند به جای دلال بازی برای استفاده ی روزمره به خودرویشان برسند.

در شرایط فعلی هرچه خودروهای وارداتی از جمله سانگ یانگ تیوولی در اختیار دلالان قرار بگیرد، بیشتر می توانند بهای کاذب این خودروها را ارتقا دهند. اما اگر اولویت تحویل خودرو برای مشتریان واقعی باشد، بدیهی است که حداقل می تواند بازه قیمتی فعلی تیوولی را حفظ نمود. در هفته گذشته، سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت ۲۰۱۸ گاهی با بهایی فراتر از ۳۱۵ میلیون تومان در آگهی ها حضور داشت و برخی افراد نسخه ۲۰۱۷ این خودرو را با بهای حدود ۲۹۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته بودند.

اما آنچه که از معاملات این کراس اوور کره ای در دفترخانه های تهران ثبت شده است، بهای ۲۸۸ میلیون تومان را برای مدل ۲۰۱۸ این خودرو روایت می کند و نسخه ۲۰۱۷ این خودرو با قیمتی حدود ۲۶۵ میلیون تومان به فروش رسیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت پدال نیوز ، تاریخ انتشار6مهر97، کد خبر: 91753، www.pedalnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
تمام شرکت ها این احتکار و کردن و انبار های پرشده از خوددو های داخلی و خارجی و جای دادن و هیچ مسئولی هم جواب گو نیست
ا.ف۷۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
خدایا خودت داد مظلوم رو بگیر ما که دستمون به جایی بند نمیشه، اگه واقعا حق و ناحق می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین