پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
مسعود معمار پیش از ظهر امروز در ششمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج از بزرگ‌ترین پروژه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور است که نسبت به سایر پروژه‌ها هم اعتبار بیشتری نیاز دارد

شعارسال: سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از واگذاری پروژه مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج به بخش خصوصی خبر داد.

 مسعود معمار پیش از ظهر امروز در ششمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج از بزرگ‌ترین پروژه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور است که نسبت به سایر پروژه‌ها هم اعتبار بیشتری نیاز دارد.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این مجتمع حدود سه میلیون یورو تجهیزات تخصصی نیاز دار که باید از خارج وارد شود.

معمار بیان کرد: با توجه به مشکلات اعتباری و وضعیت اوراق بهادار پیش‌بینی می‌شد که احداث این پروژه توسط دولت حداقل 10 تا 15 سال طول بکشد بنابراین تصمیم گرفتیم این پروژه را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه این پروژه حداقل 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد، گفت: با توجه به اینکه پروژه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معمولا اقتصادی نیستند تصمیم گرفته شد که این پروژه به صورت BOT واگذار شود.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری که برای این پروژه در نظر گرفته شده تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ به‌ویژه در مناطق محرومی مانند یاسوج دارد.

معمار گفت: پروژه مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج یک پروژه فراملی است که می‌توان بسیاری از جشنواره‌های بین‌المللی را هم در آن برگزار کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: مهر 1397 ، کدخبر: 1841648،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین