پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰
اصلی‌ترین جاذبه گردشگری شهر یاسوج آبشار یاسوج است و هر ساله مورد توجه گردشگران و مسافران ایرانی و خارجی قرار می‌گیر،د آب چشمه‌هایی که از دل کوه‌های زاگرس جوشیده در دو کیلومتری شمال شهر یاسوج آبشاری به ارتفاع ده متر را به منظر تماشا گذاشته است .نیمه کاره رها کردن بازسازی آبشار یاسوج باعث گردید است تا این روزها آبشار یاسوج دیگر دلربای گردشگران نباشد و بیشتر به تلی از خاک تبدیل شده است.

شعارسال: نیمه کاره رها کردن بازسازی آبشار یاسوج باعث گردید است تا این روزها آبشار یاسوج دیگر دلربای گردشگران نباشد و بیشتر به تلی از خاک تبدیل شده است.

 به نقل از چهارفصل ؛ اصلی‌ترین جاذبه گردشگری شهر یاسوج آبشار یاسوج است و هر ساله مورد توجه گردشگران و مسافران ایرانی و خارجی قرار می‌گیر،د آب چشمه‌هایی که از دل کوه‌های زاگرس جوشیده در دو کیلومتری شمال شهر یاسوج آبشاری به ارتفاع ده متر را به منظر تماشا گذاشته است.

این روز ها آبشار یاسوج دیگر دلربای مهمانان نیست و بیشتر به تلی از خاک بدل شده است.

و اگر در اولین روز های پاییز نود و هفت به آبشار یاسوج سر بزنید با صحنه هایی روبه ور می شوید که انسان را در فکر فرو می برد که شاید کاملا اشتباه آمده باشید.

اما، این خود آبشار یاسوج است که وقتی برای باز سازی آن سنگ فرش هایش را از بین می بردند دیگر برای ترمیم و نوسازی آن کسی سراغش نیامد و همان طور به حال خود رها شده است.

باید منتظر ماند و دید چه وقت شهرداری یاسوج دست به مرمت و بازسازی این محل توریستی و گردشگری می زند.

در ادامه تصاویری از رها شدن نیمه کاره آبشار یاسوج قابل مشاهده است.

















شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 10 مهر 1397 ، کدخبر: 111282، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین