پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۶۰۳۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
مردانی با تأکید بر سیاست تمرکززدایی، خاطرنشان کرد: هیأت مرکزی گزینش کارکنان و هسته‌های گزینش استانی دانشگاه آزاد اسلامی به‌زودی ایجاد و گزینش کارکنان در استان‌ها مستقر و سازمان مرکزی چابک‌سازی می‌شود.

شعارسال: به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست مدیران دفاتر استانی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور بررسی و تبیین عملکرد، سیاست ها و رویکردهای دفتر مرکزی و دفاتر استانی گزینش امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

محمدرضا مردانی در این جلسه با بیان اینکه مسئله صلاحیت عمومی و ارزش‌های انقلابی و دینی در دانشگاه آزاد اسلامی دغدغه مقام معظم رهبری است، گفت: یکی از ارکان مهم تحقق این خواسته معظم له، تقویت گزینش و صلاحیت عمومی است که دفاتر استانی و مرکزی گزینش باید در مراحل مختلف ازجمله جذب، تبدیل وضعیت و ... بیشترین اهتمام و توجه را داشته باشند.

وی ادامه داد: دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در طول حضور خود در این دانشگاه نشان داد نسبت به این مسئله خیلی جدی عمل و ورود می کنند.

مشاور رئیس دانشگاه و مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه فرمان ۶ ماده‌ای امام خمینی (ره) از جهت‌گیری‌های اساسی این دفتر است، گفت: احترام به عقاید شخصی و رعایت حریم خصوصی افراد و عدم تجسس در امور شخصی، رعایت اخلاق حرفه‌ای و منشور اخلاقی، شفافیت و پاسخگویی به متقاضیان در تمامی سطوح مدیریتی و مراحل گزینش، ایجاد حسن اعتماد و پرهیز از سوءظن و بدگمانی نسبت به داوطلبان از دیگر جهت‌گیری‌های اساسی دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی است.

مردانی با بیان اینکه فرصت برای جبران خطا و لغزش احتمالی از سوی اشخاص باید فراهم باشد، گفت: گزینش‌‌کنندگان با رعایت و پایبندی به مفاد منشور اخلاقی گزینش اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره جدید، گفت: برگزاری نشست‌های استانی و جلسات کمیته انتصابات، تدوین و ابلاغ آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مورد نیاز در خصوص نهادینه‌سازی نظام‌های اداری و سازوکارهای مورد نظر، ملاقات‌های مردمی و دیدار و رسیدگی حضوری به درخواست‌ها، تعامل و رایزنی و نظرخواهی از رؤسای واحدها، ارتقای دقت و کیفیت پاسخ‌های استعلام انتصابات از جمله این اقدامات است.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین آیین‌نامه استعدادیابی و نحوه انتصاب گزینش‌گران در سطح کشور تنظیم و به دفاتر گزینش استانی ابلاغ شده است.

مردانی با تأکید بر سیاست تمرکززدایی، خاطرنشان کرد: هیأت مرکزی گزینش کارکنان و هسته‌های گزینش استانی دانشگاه آزاد اسلامی به‌زودی ایجاد و گزینش کارکنان در استان‌ها مستقر و سازمان مرکزی چابک‌سازی می‌شود.

وی ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی و تسریع در بررسی و تعیین تکلیف پرونده‌ها، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و در برخی فرایندها نظیر تبدیل وضعیت کارکنان غیر عضو هیأت علمی نیز تغییراتی رخ می‌دهد.

مشاور رئیس دانشگاه و مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی و مستندسازی الکترونیکی، بانک ذخیره استعدادها، بانک تخلفات، بانک هوشمند از سوابق استعلام شده و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد کارکنان از فعالیت‌های در دست اقدام است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 11مهر 1397 ، کدخبر: 315297،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
خیلی خوبه که برای انتخاب کارکنان گزینش گذاشتن تا بهترین افراد انتخا ب بشن
ح.ن76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
ا.ف75
امیدوارم گزینش واقعی صورت گیره نه مثل بقیه جا ها با پارتی نیرو بگیرن و گزینش تشریفات باشه
ناشناس
Germany
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
به نظر من اگه پارتی بازی کمتر شه گزینش هم تقویت میشه و افراد با صلاحیت بیشتر روی کار میان.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین