پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۶۰۲۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
معاون دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم استفاده از سامانه‌‌های مختلف در این دانشگاه برای افزایش شفافیت و مدیریت بهتر تاکید کرد و گفت: در سامانه «آزاد اکسپو» که یکی از بزرگترین زیرسامانه‌های این دانشگاه است، تمامی تراکنش‌های پشتیبانی به صورت دیجیتال درآمده و هیچ فعالیت و خریدی به صورت دستی نخواهد بود.

شعارسال: عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم استفاده از سامانه‌‌های مختلف در این دانشگاه برای افزایش شفافیت و مدیریت بهتر تاکید کرد و گفت: در سامانه «آزاد اکسپو» که یکی از بزرگترین زیرسامانه‌های دانشگاه آزاد است، تمامی تراکنش‌های پشتیبانی به صورت دیجیتال درآمده و هیچ فعالیت و خرید پشتیبانی به صورت دستی نخواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی افزود:‌ براساس سامانه «آزاد اکسپو» تمامی نیازهای واحدهای دانشگاهی در این سامانه ثبت شده و بلافاصله فروشندگان نیازهای واحدها را شناسایی و با کمترین رقم تأمین می‌کنند، ضمن اینکه باید تمامی هزینه‌های خرید و فروش با کمترین رقم ریالی انجام شود و دیگر خبری از چک نخواهد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این به دنبال توسعه بوده است، ولی با تغییر مأموریت و اهداف به دنبال توسعه تکمیلی و افزایش کیفیت و اعتباربخشی به امورات و اقدامات خود است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در حوزه‌های فناوری و دانش‌بنیان، کارهای اساسی توسط دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است و برای این کار، تمامی زیرساخت‌ها را الکترونیکی کرده و می‌کوشیم روند را تسهیل‌تر از گذشته کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال هوشمند کردن تمامی اقدامات خود با تغییر زیرساخت‌هایش است اظهار داشت: در این طرح تمامی فعالیت‌های دستی در این دانشگاه تغییر یافته و قرار است از خدمات الکترونیکی در تمامی امورات بهره‌برداری کنیم.

پورعباس خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۳۰ زیرسامانه در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت پایلوت استفاده می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9مهر 1397 ، کدخبر:13970706000543 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
امیدوارم این دیجیتالی شدن امنیت رو هم بالا ببره.
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
خیلی بهتره زمان کمتری هم میبره و دردسراش کمتره
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین