پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
امید است مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به این ضرب المثل که «دو صد گفته چون نیم کردار نیست» توجه داشته و جلسات کلامی را با اعمال جهادی دربیامیزد.

شعارسال: چندی است که نشست هایی تحت عنوان برنامه ریزی هفته ملی کودک در گیلان و با حضور جمع کثیری از نمایندگان دستگاه های دولتی مختلف برگزار می شود. نشست هایی که در آن بیش از ۱۰ نفر دور یک میز می نشینند تا برای برنامه های هفته کودک برنامه ریزی کنند! جالب آن که موارد مطلب شده در این دو نشست از قول مسئولین حاضر در آن، جملاتی تکراری، خسته کننده و البته بدیهی است!

آن چه در ادامه می آید بخشی از گزارش اولین نشست برنامه ریزی هفته ملی کودک در گیلان است: «مدیر‌کل کانون استان گیلان نیز در این نشست به تشریح ‌اهداف اجرای فعالیت‌های روز و هفته ملی کودک پرداخت و با بیان این‌که برجسته‌سازی دوران کودکی، نیاز‌ها و خواسته‌های کودکان امروز از اولویت‌هاست، افزود: ایجاد فضای بانشاط با مشارکت کودکان، توجه دادن مخاطبان به هویت ملی و بهره‌گیری از آموزه‌های دین مبین اسلام در رابطه با حقوق کودک از جمله اهدافی است که در این برنامه‌ها دنبال‌می‌شود.» نشست دوم به فاصله قریب به سه روز پس از نشست اول برگزار شده است.

خبرنگار در بخشی از گزارش خود به پوشش اظهارات اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست دوم می پردازد و می نویسد: «اسفندیارضیائی در دومین نشست استانی برنامه‌ریزی روزجهانی و هفته ملی کودک ضمن قدردانی از همراهی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان، به شاخص‌های توسعه و پیشرفت هرجامعه اشاره کرد و گفت: توان‌مندسازی نسل کودک و نوجوان بیان‌گر رشد کشورها است. وی حوزه کودک و نوجوان را نیازمند توجه همیشگی دانست و افزود: هفته ملی کودک و تقارن آن با ماه محرم، امکان عمق‌بخشی به فعالیت‌های دینی را بیش از پیش فراهم ‌می‌کند.» به راحتی می توان از همین اظهارات دریافت که آن چه که ضیایی در این دو جلسه بر زبان آورده است، از یک اسلوب کاملا تکراری و خسته کننده پیروی می کند و به نوعی تکرار بدیهیات است.

متاسفانه برگزاری جلسات بدون دستاورد که بیشتر به یک دورهمی دوستانه برای تجدید دیدار، صرف میوه و البته دریافت حق جلسه شباهت دارد، به معضلی در بین ادارات استان و کشور تبدیل شده است. جلساتی که معمولا در همه آن ها جملاتی یک شکل و تکراری به رسانه ها داده می شود تا به انعکاس آن بپردازند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از مشکلات علیرغم برگزاری جلسات فراوان و ارائه برنامه های دهان پرکن همچنان حل نشده باقی مانده است. امید است مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به این ضرب المثل که «دو صد گفته چون نیم کردار نیست» توجه داشته و جلسات کلامی را با اعمال جهادی دربیامیزد. گفتنی است در دومین نشست استانی برنامه‌ریزی روزجهانی و هفته ملی کودک نمایندگانی از استانداری، آموزش و پرورش، صدا و سیما، اموربانوان و خانواده استانداری، بهزیستی، محیط‌زیست، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر استان گیلان حضور داشتند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه گیلان، تاریخ انتشار: 11مهر1397 ، کدخبر: - : www.rahegilan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
واقعا دوصد گفته چون حتی یک هزارم کردار نیست،نیم که میبود وضع بهتر بود

س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین