پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
یک منبع آگاه در شورای نگهبان قانون اساسی تاکید کرد : موضع این شورا درباره یکی از منتخبان حوزه انتخابیه اصفهان در مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییر نمی کند.

شعار سال: این منبع، موضع شورای نگهبان را مبتنی بر اسناد و اختیارات قانونی این شورا دانست و افزود: شورای نگهبان در این باب ، قصد مصلحت اندیشی ندارد و موضعش در این باره تغییر نخواهد کرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخیر وزیرکشور مبنی بر مکاتبه با سران قوا به منظور تجدید نظر در موضوع ابطال آرای مینو خالقی تصریح کرد : طبق قانون ، فصل الخطاب بررسی های انتخاباتی ، شورای نگهبان است نه سران قوا یا جاهای دیگر.

این منبع آگاه گفت : همانطور که مرجع نهایی تایید احکام قضایی ، دیوان عالی کشور است مرجع نهایی این موضوع نیز شورای نگهبان است نه مرجع دیگر.

وی افزود: البته نامه نگاری به سران قوا برای ارائه گزارش ، ارزیابی و اطلاع رسانی اشکالی ندارد اما مرجع تصمیم گیری نهایی شورای نگهبان است.

در مراحل نخست و دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ، هفده نفر از بانوان راهی بهارستان شدند.

با اندكي اضافات و تلخيص برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395، کد مطلب: ۱۱۱۸۱۱۱:www. iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین