پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر، گفت: به مناسبت هفته هلال‌احمر خدمات توانبخشی به جز اورتز و پروتز در هفته هلال‌احمر با 50 درصد تخفیف در سراسر استان‌های کشور ارائه می‌شود.
شعار سال: افشین علیخانی در نشست خبری که به مناسبت هفته هلال‌احمر برگزار شد، اظهار داشت: تیم‌های واکنش سریع برای فعالیت‌های بین‌المللی با معیارهای سختی که فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ مشخص می‌کند، مورد تأئید قرار می‌گیرند و ایران پس از ژاپن تنها کشوری بوده که در آسیا موفق شده این تیم‌ها را داشته باشد.

وی افزود: تیم‌های واکنش سریع بر اساس درخواست فدراسیون بین‌المللی و نوع حادثه در صحنه‌های بین‌المللی حاضر شده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اینکه کسب آموزش‌های لازم و آموزش‌های مربوطه در این تیم‌ها بسیار حائز اهمیت است،‌گفت:‌با این وجود کشور ما توانسته این استانداردهای لازم را به دست آورد به طوری که در رابطه با آوارگان مستقل یونان، صلیب سرخ از ما دعوت کرد و ما دو تیم به آنها معرفی کردیم که عمده افراد تشکیل دهنده این تیم به دلیل تسلط به زبان عربی از استان خوزستان بودند.

علیخانی در ادامه در رابطه با هفته هلال‌احمر اظهار داشت: کلیه خدمات توانبخشی به جز اورتز و پروتز با تخفیف 50 درصدی در سراسر شعب استان‌های کشور ارائه می‌شود و نیروهای ما آمادگی دارند کمک‌های لازم را در این زمینه به بیماران نیازمند ارائه دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 13950213000698، www.farsnews.com .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
چه عحب تو یه جا خوندم که خوبیم خیلی وقته تو همه جا اخر بودیم عادتمون شده
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین