پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۶۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: ما امتی هستیم که خود را امت منتظر و امیدوار می‌دانیم باید روشن کنیم که برای ۵۰ سال آینده باید چه تصمیمی بگیریم.
شعار سال : رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: ما امتی هستیم که خود را امت منتظر و امیدوار می‌دانیم باید روشن کنیم که برای ۵۰ سال آینده باید چه تصمیمی بگیریم.
حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی درباره الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت اظهار کرد: در ژاپن با استفاده از نخبگان و فرهیختگان برای ۱۰۰  سال آینده خود تصمیم‌گیری می‌کنند با توجه به این مطلب ما نسبت به کشور و انقلاب اسلامی‌مان باید برنامه پنج، ۲۰ و امروز ۵۰ ساله داشته باشیم.
وی با بیان اینکه باید ۵۰ ساله آینده را ببینیم و همان‌گونه که سند ۲۰ ساله داشتیم باید این برنامه تداوم داشته باشد و افق آینده را روشن سازد، افزود: ما ملت منتظر هستیم و در انتظار مصلح کل و منجی موعود هستیم و برنامه‌های امام زمان (عج) نیز روشن است؛ ما امتی هستیم که خود را امت منتظر و امیدوار می‌دانیم باید روشن کنیم که برای ۵۰ سال آینده باید چه تصمیمی بگیریم.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه کشور ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، صنعتی و موارد دیگر دارد، تصریح کرد: ما باید ظرفیت‌های خود را ارزیابی کنیم و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها را در نظر بگیریم و از آن استفاده کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که این سند در حوزه فرهنگ چقدر قابلیت اجرایی شدن دارد، با بیان اینکه در فرمایش‌های رهبری هم حوزه در نظر گرفته شده بود و هم دانشگاه، صدا و سیما و موارد دیگر، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب باید افق را مطرح کنند و آنهایی که نسبت به انقلاب و اسلام علاقه‌مند هستند و حساسیت دارند این‌ها را بررسی و واکاوی کنند.
وی ادامه داد: دشمن لحظه‌ای ما را رها نخواهد کرد اما تجربه نشان داده است که تشیع هرچه بیشتر مورد حمله قرار گیرد بر مقاومت خود افزوده است.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انشار:23 مهر 1397، کدخبر:318095/ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
برنامه های طولانی مدت باید خیلی پیگیرانه انجام بشن و کنترل اون ها کار سختیه
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
با این وضعیت ارز حال دو روز آینده ما هم معلوم نیست.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین