پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
مشکلات مالی اعزام تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در حالی با ارز ثانویه برطرف شد که تیم های امید همچنان در انتظار تامین مالی برای حضور در رقابت های جهانی هستند.

شعار سال: مشکلات مالی و ارزی اعزام تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان به رقابت های جهانی ۲۰۱۸ مجارستان طی روزهای گذشته حل شد و کاروان کشتی ایران با ترکیبی کامل به این مسابقات اعزام می شود. اما تیم های کشتی آزاد و فرنگی رده سنی امید برای حضور در رقابت های جهانی همچنان باید منتظر دریافت ارز ثانویه و تامین مالی برای اعزام باشند و ارزی که به تازگی به فدراسیون کشتی تعلق گرفته، تنها می تواند هزینه های تیم بزرگسالان را برای حضور در جهانی مجارستان تامین کند.

به همین دلیل متولیان فدراسیون کشتی همچنان در صدد برطرف کردن این مشکلات هستند تا بتوانند تیم های کشتی آزاد و فرنگی رده امید را هم با ترکیبی کامل راهی رقابتهای جهانی رومانی کنند.

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی با تایید این خبر گفت: خوشبختانه طی روزهای اخیر توانستیم با مساعدت متولیان امر، ارز ثانویه و هزینه های اعزام تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان به رقابت های جهانی را تامین کنیم، اما مشکلات ما برای اعزام کاروان کشتی امید به رقابت های جهانی رومانی هنوز پابرجاست و باید همچنان در انتظار دریافت ارز ثانویه باشیم.

رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در روزهای ۲۸ مهر تا شش آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود. این در حالی است که فدراسیون باید بلافاصله بعد از بازگشت کاروان کشتی بزرگسالان به فکر اعزام امیدها باشد، چرا که رقابت های قهرمانی امیدهای جهان هم در روزهای ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه در بخارست رومانی برگزار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 22 مهر 97، کد مطلب: 4429732،www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
انشالله که برای تیم امید هم تدبیر هایی میشه
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین