پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲
فراکسیون های حمایت از کودک و نوجوان و پاسخگو در مجلس شورای اسلامی تشکیل و اعضای هیات رئیسه آن مشخص شدند.

شعارسال: به گزارش  خانه ملت، پس از برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه فراکیسیون حمایت از کودک و نوجوان، علی گلمرادی، نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه و هندیجان و بخش جولکی به عنوان رئیس، همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز و باوی حمیدیه و کارون و سلام امینی، نماینده مردم ایلام به ترتیب به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

همچنین محمد بیرانوندی، نماینده مردم خرم آباد و دوره به عنوان سخنگو و سیدقاسم جاسمی، نماینده کرمانشاه و اصغر مسعودی، نماینده مردم نی ریز و استهبان به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

** اعضای هیئت رئیسه فراکسیون پاسخگو مشخص شد

پس از برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه فراکسیون پاسخگو، علی بختیار، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار به عنوان رئیس، علی کرد، نماینده مردم خاش و محمد ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین به ترتیب به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

همچنین سید قاسم جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه به عنوان سخنگو و اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم و علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 22مهر97، کدخبر:83065817 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
ا.ف75
دیگه امیدی به این مجلس نیست برای حل مشکلات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین