پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۰۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر روابط مستحکم میان جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی در تمام زمینه‌های سیاسی، میدانی، نظامی و مردمی تأکید کرد و آن را رابطه‌ای استراتژیک توصیف کرده است.

شعارسال: یک عضو مطرح جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر روابط مستحکم و تنگاتنگ دو جنبش در صحنه جهاد و مقاومت تأکید کرد.

محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر روابط مستحکم میان جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی در تمام زمینه‌های سیاسی، میدانی، نظامی و مردمی تأکید کرد و آن را رابطه‌ای استراتژیک توصیف کرده است.

الزهار خاطرنشان کرد رابطه میان حماس و جهاد اسلامی به سطح پیشرفته‌ای از نظر هماهنگی در تمام زمینه‌های نظامی، سیاسی، مردمی و میدانی رسیده است.

وی افزود: اسلام، فلسطین، برنامه مقاومت مشترک و وحدت نظر برای آزادی فلسطین، آن چیزهایی است که میان ما وحدت و همدلی ایجاد کرده است و میان دو جنبش تفاهم مشترکی در مسائل و قضایای مختلف وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: خواسته ما در واقع توسعه روابط میان دو جنبش حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروه‌ها است که اثر بسیار مثبتی در پیشبرد مسائل خواهد داشت.

الزهار گفت برخی با استفاده از قلم‌های مسموم و بزرگ کردن برخی اختلافات و نیز متمرکز شدن بر آن موجب شکاف شده‌اند و همزمان بسیاری از موارد مورد اتفاق و وحدت در هدف و سرنوشت مشترک به فراموشی سپرده می‌شود.

وی که با فلسطین الیوم گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت راهپیمایی‌های بازگشت ادامه داشته و سیر صعودی را طی می‌کند تا توده‌های مردمی فلسطینی حقوق مشروع خود را بازپس گیرند.

الزهار تأکید کرد مقاومت تا دستیابی کامل فلسطینیان به حقوق خود از رژیم اشغالگر صهیونیستی و شکسته شدن محاصره بر حمایت بی‌دریغ خود از ملت فلسطین و راهپیمایی بازگشت، ادامه خواهد داد.

وی با مستحکم خواندن روابط گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس و گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی تصریح کرد: مقاومت فشار بر رژیم اشغالگر را آن‌قدر ادامه خواهد داد تا ملت فلسطین در غزه به دستیابی حقوق‌شان مطمئن شوند و دشمن اشغالگر نیز خوب می‌داند که روش مقاومت در بازگرداندن حقوق این ملت چگونه است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9آبان 1397 ، کدخبر: 1865826،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
0
م.آ75
این مقاومت باید حتما ادامه باید داشت باشه تا ان شاءالله روز نابودی اسرائیل ببینیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین