پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۷۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
همایون حائری تصریح کرد: سازوکاری ایجاد شد تا در بودجه سال ۹۸ از نظرات بخش خصوصی در حوزه برق نهایت استفاده را بریم.

شعارسال:همایون حائری تصریح کرد: سازوکاری ایجاد شد تا در بودجه سال ۹۸ از نظرات بخش خصوصی در حوزه برق نهایت استفاده را بریم.

همایون حائری در نشست مشترک با فعالان بخش خصوصی صنعت که در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران برگزار شد گفت: در نشست‌های مشترک با بخش‌های خصوصی صنعت برق به دنبال ارائه راهکاری جدید به منظور حل چالش‌های صنعت برق کشور هستیم.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی تصریح کرد: تا زمانی که بر روی میزان مصرف برق و کیلووات ‌ساعت‌ها توجه نکنیم معضلات صنعت برق حل نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تأمین منابع مالی و جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی از مهم‌ترین چالش‌های صنعت برق در کشور است گفت: با بانک‌های خصوصی و دولتی به منظور تهاتر بدهی صنعت برق در حال مذاکره هستیم. دولت باید از شرکت‌های خصوصی که صادرکننده خدمات فنی و مهندسی در صنعت برق هستند حمایت ویژه‌ای کند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های مختلفی برای حل مشکلات صنعت برق در کشور تشکیل شده است گفت: حمایت از بخش خصوصی با ظرفیت تولید بالا می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات صنعت برق را حل کند. سازوکاری چیده شده است تا در بودجه سال ۹۸ از نظرات بخش خصوصی در حوزه برق نهایت استفاده را ببریم.

معاون وزیر نیرو در امور برق گفت: صادرات برق برای کشور ارزش افزوده بسیار زیادی دارد به‌طوری که می‌توانیم برای صادرات انرژی‌های برق تولیدی حاصل از انرژی‌های تجدیدپذیر هم برنامه‌ریزی کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار12آبان 97، کدخبر: 322683،www. ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
ا.ف75
امیدوارم واقعا در زمینه جذب نیرو برای فعالیت در حوزه برق بتونیم شایسته سالاری رو به اوج خودش برسونیم چون جزو حیاتی ترین ارگان های ماست!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین