پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
رئیس جمهوری اسلامی ایران در جلسه هیات دولت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان از دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی است.

شعار سال: رئیس جمهوری اسلامی ایران در جلسه هیات دولت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان از دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در نشست عصر یکشنبه هیأت وزیران که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تشکر و قدردانی از حضور باشکوه و گسترده مردم در اربعین حسینی و مراسم 13 آبان، این حضور شکوهمند را در این روزهای خاص حامل پیام‌های مهمی دانست و تصریح کرد: حضور گسترده مردم در مراسم پیاده روی اربعین و شرکت در عزاداری که هر سال با شکوه بیشتری نسبت به سال قبل برگزار می شود، نشانه پیوند عمیق ملت ایران با خاندان پیامبر (ص) و جایگاه رفیع اباعبدالله الحسین(ع) نزد ایرانیان است.
 
وی افزود: دولت در کنار ملت شریف افتخار دارد که امکان عزیمت امن و آسان زائران را فراهم آورد و البته متأسفانه کسانی هستند که همواره به جای بهره گیری در جهت تقویت همبستگی ملی، تفسیری ارایه می کنند که منشأ اختلاف در جامعه و ناسپاسی نسبت به خدمات کسانی باشد که با جان و دل برای خدمات بهتر به زائران تلاش کردند.
 
رییس جمهوری ایران برگزاری باشکوه «روز ملی مبارزه با استکبار» را در شرایط تشدید دشمنی‌های آمریکا و خروج غیرقانونی از برجام و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، حاکی از دلبستگی و اشتیاق مردم به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن و آگاهی از دشمنی‌های آمریکا با مردم ایران دانست.
 
روحانی با بیان اینکه روز 13 آبان از سال 1343 که با سخنرانی تاریخی حضرت امام(ره) در روز چهارم آبان آغاز و سرانجام به تبعید ایشان در 13 آبان منجر شد تا کشتار دانش آموزان در سال 1357 و مقابله با آمریکا در سال 1358 همواره روز بزرگی برای مردم ایران بوده است، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم 13 آبان امسال در سراسر کشور مشخص می کند که مردم ایران با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوندی عمیق و ناگسستنی دارند.
 
وی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، کلیه دستگاه‌های اجرایی را به تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های مختلف توصیه و تأکید کرد که گذر موفق انقلاب اسلامی از شرایط بسیار سخت و موفقیت‌های بزرگی که در حوزه آموزش، بهداشت، کشاورزی، صنعت و عمران و آبادانی کسب کرده است، بایستی برای مردم بویژه نسل نو توضیح داده شود.
 
رئیس جمهوری در ادامه از اقدامات صدا و سیما که در مراسم 13 آبان تبلیغات خوبی انجام داد، تشکر کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: 13 آبان 1397، کدخبر: 83089215 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
0
هنوز به ریشه های بسیاری از مسائل اشرافیت نداریم که نداریم. چقدر باید سطحی عمل کنیم. تا کی باید فقط با شعار جلو برویم. بخدا مرگ بر آمریکای واقعی در مدیریت فناوری بومی است نه در خیابان. در ارج نهادن به تلاش متخصصان است ، نه در بهادادن به هر فردی که حتی بظاهر با ما هم عقیده است. در فراهم سازی الگوهای توسعه ای است، نه با حرف زدن تنها.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین