پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶
تعدادی از منتخبان تهران پس از ورود به مجموعه مجلس قدیم، مقابل درب ورودی در انتظار محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران ایستادند و زمانی که عارف وارد شد، همراه با وی در صحن مجلس قدیم حضور یافتند.

شعارسال: اولین روز همایش 2 روزه فرآیند قانونگذاری-الزامات و راهکارها با حضور منتخبان مجلس دهم در محل مجلس قدیم و با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس از ساعت 8:45 دقیقه و با حضور 272 نفر از منتخبان ملت برای مجلس آینده آغاز بکار کرد. این همایش با حاشیه هایی همراه بود که از نظرتان می گذرد:

اولین گردهمایی مجلس دهمی ها با یک حادثه دلخراش آغاز شد. محمدعلی حسین زاده منتخب مردم مراغه و عجب شیر بامداد امروز در مسیر حضور در این گردهمایی بود که دچار سانحه شد و جان باخت. مرحوم حسین‌زاده متولد 1356 در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم به عنوان کاندیدای مستقل از حوزه این انتخابیه برگزیده شده بود اما در کیلومتر 63 باند جنوبی آزادراه قزوین- زنجان دچار سانحه شد و درگذشت.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز بدون همراه و محافظ در صحن مجلس قدیم حاضر شد.

فضای جلسه امروز منتخبان مجلس دهم در پارلمان قدیم ساکت و آرام بود اما گاهی گعده های منتخبان و گفت وگوهای آنان در خلال برگزاری این همایش به چشم می خورد.

تعدادی از منتخبان تهران پس از ورود به مجموعه مجلس قدیم، مقابل درب ورودی در انتظار محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران ایستادند و زمانی که عارف وارد شد، همراه با وی در صحن مجلس قدیم حضور یافتند.

حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی که جزء منتخبان مجلس دهم و یا عوامل اجرایی و تشریفات پارلمان هم نیست، در این همایش حضور یافته بود و در تمام طول برگزاری این مراسم، در حال صحبت و رایزنی با منتخبان مجلس دهم بود.

از نکات قابل توجه در این مراسم نامه های منتخبان مجلس به وزیر راه و شهرسازی بود.

احمد امیرآبادی نماینده فعلی مردم قم و البته منتخب اول مردم قم در مجلس دهم در جریان برگزاری این همایش دعوتنامه های همایش عصر امروز فراکسیون فراگیر مجلس دهم (منتخبان اصولگرا و مستقل) را بین برخی نمایندگان حاضر در این نشست توزیع کرد.

در پایان این همایش اثر انگشت منتخبان برای تردد در مجلس شورای اسلامی اخذ شد. همچنین دعوتنامه ضیافت امشب رئیس جمهور با منتخبان نیز در پایان این مراسم بین منتخبان توزیع شد.

حراست مجلس قدیم نیز در این همایش نسبت به کارت های خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران به مرجع صادرکننده کارت خبرنگاران انتقاداتی داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 18 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 13950218000943 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین