پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
منتخب مردم مشهد در مجلس دهم با بیان اینکه اکثریت منتخبین مجلس دهم در نشست فراکسیون فراگیر حضور داشتند، گفت: کار انتخاب رئیس مجلس آینده در نشست فراکسیون فراگیر تمام شد و حاضرین به ریاست علی لاریجانی بر مجلس آینده اقبال نشان دادند.

شعارسال: سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی‌ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز فراکسیون‌های فراگیر و فراکسیون امید گفت: این دو نشست در واقع یک وزن‌کشی سیاسی بود اما اکثریت منتخبین مجلس دهم در جلسه فراکسیون فراگیر حضور داشتند.

وی افزود:‌ نشست فراکسیون فراگیر که اکثریت منتخبین مجلس دهم در آن حضور داشتند پیامی هم برای انتخاب رئیس مجلس آینده به همراه داشت و کار انتخاب رئیس مجلس دهم را به نوعی تمام کرد.

منتخب مردم مشهد در مجلس دهم اظهار داشت: تحلیلی که می‌تواند نشست امروز فراگیر داشت این است که اکثریت منتخبین مجلس دهم به ریاست آقای لاریجانی به مجلس دهم اقبال نشان دادند.

‌ منتخبین مجلس دهم امروز بعدازظهر در قالب دو نشست شامل فراکسیون‌های امید و فراکسیون فراگیر شرکت کردند که طبق آمار اعلام شده در نشست فراکسیون فراگیر 181 نفر از منتخبین مجلس دهم در جلسه این فراکسیون حضور داشتند اما در نشست فراکسیون امید به طور رسمی آماری از تعداد منتخبین حاضر در جلسه اعلام نشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 18 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 13950218001414 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین