پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
پرند-منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت:راه ما مقابله با هیچ جریانی در مجلس آینده نخواهد بود و قطعا به دنبال تقابل با هیچ فرد و جریانی نیستیم.

شعار سال: محمدرضا عارف شنبه شب در همایش بزرگ امید با محوریت مجمع اصلاح طلبان شهرستان پرند با اشاره به ضرورت همبستگی تمام جریانات و گروه ها برای پیشرفت کشور اظهار داشت: حفظ همبستگی میان تمامی جریانات بسیار مهم و ضروری است.

منتخب مردم حوزه انتخابیه تهران در مجلس دهم با اشاره به خط مشی اصلاح طلبان در مجلس آینده افزود: راه ما مقابله با هیچ جریانی در مجلس آینده نخواهد بود و قطعا به دنبال تقایل با هیچ فرد و جریانی نیستیم.

وی ادامه داد: سند چشم انداز یکی از موضوعات مهم کشور است که باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرد و به عنوان یک هدف اصلی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت مجلس برای برخورد با فساد گفت: برخورد با فساد با جدیت دنبال می شود و مجلس از وظیفه نظارتی خود کوتاه نخواهد آمد.

وی رعایت اخلاق را در عرصه سیاسی بسیار مهم و ضروری دانست و تأکید کرد: نباید سیاست هایی نظیر تهمت و افترا برای حذف رقیب مورد استفاده قرار بگیرد و رعایت اخلاق در عرصه سیاسی بسیار مهم و ضروری است.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به اهمیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در دور دوم انتخابات نیز بسیار مهم است و بخشی از گام دوم باقی مانده که باید در دهم اردیبهشت ماه تکمیل شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 5 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 3606099: آدرس سایت: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین