پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
فرماندار آستارا گفت: پدیده قاچاق و حضور دلالان از چالش‌های مهم پایانه مرزی آستارا است که باید با دقت مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد.وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه و رصدهای لازم و تقویت اهرم‌های بازدارنده از مهمترین روش‌هایی است که می تواند در مقابله با قاچاق و فعالیت افراد سودجو موثر باشد، گفت: با توجه به دغدغه مسئولان در این حوزه اقداماتی انجام شده و گمرک آستارا نیز باید با تامین منابع مالی لازم از نیروی انتظامی برای برخورد قاطع با دلالان استفاده کند.

شعارسال:  فرماندار آستارا گفت: پدیده قاچاق و حضور دلالان از چالش‌های مهم پایانه مرزی آستارا است که باید با دقت مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد.

یونس رنجکش اظهارکرد: گمرک مرزی آستارا از مبادی موفق صادرات و واردات رسمی است و نباید اجازه دهیم برخی افراد سودجو یا شبکه‌های قاچاق با دور زدن قانون و مداخله در چرخه مبادلات رسمی موجب خدشه در فعالیت‌های قانونی و رسمی شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه و رصدهای لازم و تقویت اهرم‌های بازدارنده از مهمترین روش‌هایی است که می تواند در مقابله با قاچاق و فعالیت افراد سودجو موثر باشد، گفت: با توجه به دغدغه مسئولان در این حوزه اقداماتی انجام شده و گمرک آستارا نیز باید با تامین منابع مالی لازم از نیروی انتظامی برای برخورد قاطع با دلالان استفاده کند.

فرماندار آستارا ادامه داد: عوامل انتظامی با نصب دوربین‌های مداربسته ورود و خروج و همینطور فعالیت واسطه گران کالا و ارز را در محوطه گمرک آستارا زیرنظر دارند.

رنجکش با اشاره به عوامل مختلف در شکل‌گیری پدیده قاچاق و واسطه‌گری افزود: انگیزه‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد که باید شناسایی شده و برخوردها نیز مدیریت شود.

وی تقویت سیستم‌های نظارتی و افزایش ریسک قاچاق و واسطه‌گری را از جمله اقداماتی دانست که موجب تقویت داد و ستدهای رسمی می شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار: 15آبان 97، کدمطلب:4451714 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین