پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
عضو هیات مدیره آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: برای رفع بوی نامطبوع آب چاه نیمه ها هشت میلیارد تومان اعتبار درخواست شده است.

شعار سال: نصرالله چاری اظهار داشت: به دنبال اظهارات شهروندان در خصوص بو و طعم نامطبوع آب در منطقه سیستان بررسی های لازم صورت گرفته و چند راهکار در این خصوص اندیشیده شده است.

وی افزود: خرید تجهیزات جدید، ورود مجدد آب به چاه نیمه ها و سرد شدن هوا از جمله راهکارهای موجود است.

عضو هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان ادامه داد: خرید یک دستگاه مدرن تصفیه آب با اعتبار پنج میلیارد تومان از جمله پیشنهادات مطرح شده است.

وی گفت: ورود آب مجدد به چاه نیمه ها نیز موجب رفع راکد ماندن آب و در نتیجه از بین رفتن بوی نامطبوع می شود.

چاری بیان داشت: در صورتی که منابع آبی منطقه به قدری باشد که به چاه نیمه ها مجدد آب وارد شود این مشکل بدون خرید تجهیزات جدید و به روشی طبیعی حل می شود.

وی افزود: همچنین انتقال آب از چاه نیمه سوم به تصفیه خانه ها نیز راهکار مناسبی است که در این راستا چهار کیلومتر لوله گذاری لازم است که تاکنون پنج و نیم کیلومتر آن انجام شده است.

عضو هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین در سال جاری استفاده از «زاز گاز کربن» را نیز به میزان پنج برابر افزایش دادیم تا این مسئله مقداری کنترل شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 17 آبان 97، کد مطلب: 4452854: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین