پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
ترکیه فایل‌های صوتی ضبط شده در ارتباط با مرگ «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد دولت عربستان را به آمریکا، آلمان، فرانسه و بریتانیا تحویل داده است.

شعارسال: ترکیه فایل‌های صوتی ضبط شده در ارتباط با مرگ «جمال خاشقجی» را به آمریکا، آلمان، فرانسه و بریتانیا تحویل داده است.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه گفت: تمامی این کشورها فرصت دارند تا به این فایل‌های صوتی گوش دهند.

اردوغان در آستانه سفر به فرانسه برای شرکت در مراسم یکصدمین سالگرد جنگ جهانی اول، گفت که عربستان می‌داند که قاتل خاشقجی در بین گروه پانزده نفره‌ای است که یک روز قبل از دوم اکتبر(روز ورود خاشقجی به کنسولگری عربستان) وارد ترکیه شدند.

منابع ترکیه قبلا گفته بودند که مقامات این کشور فایل‌های صوتی درباره جزئیات قتل جمال خاشقجی دارد.

به گفته رسانه‌های ترکیه این پیام های صوتی، حاوی اطلاعاتی مهم درباره لحظه کشته شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول است.

عربستان پس از فشار سنگین بین‌المللی پذیرفت که جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد، با برنامه‌ریزی قبلی در کنسولگری این کشور در استانبول ترکیه کشته شده است، هرچند عربستان نیروهای خودسر را عامل قتل دانسته است.

جستجوها برای یافتن جسد خاشقجی همچنان در جریان است.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ابنا، تاریخ انتشار: 20آبان 1397 ، کدخبر: 743517،www.fa.abna24.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین