پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۶۸۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۸
عضو اتاق بازرگانی ایران در خصوص بررسی دفاتر توسط بازرسان موسسه حسابرسی تامین اجتماعی گفت: هر زمان که منابع با مصارف تامین اجتماعی همخوانی ندارد برخی از مدیران این سازمان به دنبال خلق پول از بخش خصوصی هستند.

شعارسال: علی شریعتی گفت: بارها من و سایر فعالین بخش خصوصی در گفت‌وگو با رسانه‌های جمعی اعلام کردیم که بررسی ده ساله دفاتر خلاف قانون است اما هنوز گزارشاتی در این خصوص به تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی می‌رسد.

وی ادامه داد: متاسفانه کار به آنجا رسیده که باید تصویر مصوبه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را انتشار عمومی کنیم تا شاید آقایان به این باور برسند که این کار خلاف قانون است.

عضو هیئت مدیره کانون صنایع غذایی گفت: همانطور که در این صورت‌جلسه قید شده گزارشات زیادی از فعالان بخش خصوصی مبنی بر اصرار بازرسان بر این تخلف به انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی رسیده است.

شریعتی در خصوص شگرد جدید بازرسان گفت: اینکه بازرسان از فعال اقتصادی تعهدنامه می‌گیرند که بعدها دفاتر 10 ساله خود را در اختیار تامین اجتماعی بگذارند هیچ ارزش حقوقی ندارد.

وی تصریح کرد: اگر به هر دلیلی اکنون این دفاتر در اختیار این افراد است باید در هر مرحله از رسیدگی که باشد بلافاصله روند آن متوقف گردد، این کار تامین اجتماعی مصداق عینی مزاحمت در فضا کسب و کار محسوب می‌شود و در صورت تداوم اینگونه مزاحمت‌ها از طریق قضایی آن را پیگیری خواهیم کرد.

عضو اتاق بازرگانی ایران افزود: هر زمان که منابع با مصارف تامین اجتماعی همخوانی ندارد برخی از مدیران این سازمان به دنبال خلق پول از جیب بخش خصوصی هستند.

شریعتی یادآور شد: آنها چون نمی‌توانند مطالباتشان را از دولت یا سایر نهادها وصول کنند دیواری کوتاهتر از تولید کننده و فعال اقتصادی پیدا نمی‌کنند و با این کارها به دنبال این هستند که به هر نحوی که شده پول بگیرند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اتاق بازرگانی تهران، تاریخ انتشار: 19آبان 1397 ، کدخبر: 58315: www.tccim.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
م.م77
این تامین اجتماعی هم شد معضلی
خیلی از اون هدفی که برای تاسیسش اشتن دور شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین