پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۱۶۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
عضو هیأت رئیسه اتاق ایران با بیان اینکه سرمایه‌گذاران خارجی به جای سرمایه‌گذاری از صفر می‌توانند در واحدهای نیمه‌کاره سرمایه‌گذاری کنند، عنوان کرد: سرمایه‌گذارانی در این مدت وجود داشتند که در واحدهای نیمه‌کاره سرمایه‌گذاری کرده و طی 8 ماه توانستند آن را به بهره‌برداری و تولید برسانند.
شعار سال:پدرام سلطانی در چهاردهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق تهران مهم‌ترین دلیل فاصله‌گرفتن کشورهای توسعه یافته و توسعه نیافته را هرز رفتن منابع و مصرف بهینه از این منابع دانست و اظهارکرد: متأسفانه در حوزه تشکل‌ها چه اتاق‌های بازرگانی و چه اصناف به موازی‌کاری می‌پردازند و بحث‌های تکراری را دنبال می‌کنند.
وی ادامه داد: این موازی‌کاری‌ها بدون ارائه هیچ گونه راهکار مشخص ادامه داشته و در مواردی جزئی و استثنا راهکارها دنبال شدند.
سلطانی با بیان اینکه امیدواریم در سال 95 کمیسیون‌های اتاق به رفع موانع و مشکلات بپردازند، تصریح کرد: اگر هر کدام از کمیسیون‌های اتاق ایران تنها دو مشکل از بخش خصوصی را مشخص و برای رفع آن تمرکز و تلاش کنند، بسیاری از موانع و مشکلات می‌تواند رفع شود.
وی به مولد‌ها و ماشین‌آلات و ظرفیت‌های خالی بسیار کشور اشاره کرد و گفت: دلیل تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی کمبود سرمایه‌، پایین بودن دانش مدیریت، نداشتن نوآوری و فناوری تولید و همچنین نداشتن بازار است که با تلفیق منابع، ‌ورود سرمایه‌گذاری و همچنین معرفی این واحدهای تولیدی به سرمایه‌گذاران خارجی مرتفع خواهد شد.
با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 21اردیبهشت 1395کدمطلب : 103411 www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین