پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۵۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
رئیس انجمن همگن قطعه‌سازان ایران گفت: در شرایط کنونی دولت باید قیمت خودرو را آزاد کند.

شعار سال: رئیس انجمن همگن قطعه‌سازان ایران با اشاره به اینکه آزادسازی قیمت خودرو همزمان با کاهش میزان تعرفه واردات خودرو می‌تواند موجب شود تا صنعت خودرو مجدداً به دوران توسعه و شکوفایی برگردد،گفت: خودروسازان و سازمان حمایت و حتی دولت باید دست از قیمت‌گذاری خودرو بردارند.

وی با اشاره به اینکه قیمت خودروهایی که از سوی خودروسازان تولید می‌شود، بسیار پایین‌تر از نرخ‌های موجود در بازار است، افزود: شکاف قیمتی بین نرخ خودرو در بازار و کارخانه موجب می‌شود تا دلالان و واسطه‌گران سودهای کلانی را به جیب بزنند.

رئیس انجمن همگن قطعه‌سازان ایران با اشاره به اینکه تک نرخی کردن قیمت خودرو نیازمند تعیین نرخ خودرو در حاشیه بازار است، اضافه کرد: اگر قیمت خودرو در حاشیه بازار تعیین شود به ناچار همه فعالان از بازاریان گرفته تا خودروسازان باید از قیمت ارائه شده تبعیت کنند.

نجفی‌منش با بیان اینکه آزادسازی قیمت خودرو توأمان با کاهش میزان تعرفه واردات خودرو به کشور می‌تواند در رشد و توسعه صنعت خودروسازی موثر باشد تصریح کرد: دولت باید دست از حمایت مالی و گسترده از خودروسازان بردارد تا شاهد نزدیک شدن قیمت خودروهای کارخانه‌ای به خودروهای موجود در بازار باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 29 آبان 1397 ، کدخبر: ana.ir، 327277

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
1
0
به جای ازاد سازی باید نظارت را بر این ها افزایش داد
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
2
تنها راه تعرفه واردات صفر بشه و قیمت گذاری ازاد غیر از این همانند این چهل سال درجاخواهیم زد پس دولتمردان اجازه دهید مردم اسایش داشته باشند ارامش روح و روان را از مردم گرفتید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین