پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه حضور جانبازان در جمعیت هلال‌احمر بسیار ارزش‌آفرین است، اظهارداشت: جانبازان حاله‌ای از تمامی ارزش‌ها را با خود دارند.

شعارسال: دکتر سید امیرمحسن ضیائی در دیدار با جمعی از ایثارگران هلال‌احمر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: حضرت عباس(ع) جدای از خوی و خصلت نسبی خود، کارهای اکتسابی دیگری انجام داده‌اند که ایشان را تا این اندازه در میان مسلمانان و شیعه عزیز و گرامی، داشته است؛ لذا ما می‌توانیم و باید در جهت اعمال و رفتاری که ایشان اکتساب کرده‌اند، حرکت کنیم.

وی افزود: اساسا حضرت عباس(ع)، جدای از دلاوری در میدان و دینداری و وفاداری، مجلس علم بودند و ما کمتر به این جنبه از شخصیت ایشان توجه داشته‌ایم، لذا امیدواریم تا در سایه برکات حضرتش، در مسیر ایشان گام برداریم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین خطاب به جانبازان مشغول در هلال‌احمر، با بیان اینکه خداوند بخشی از روح جانبازان را به عروج در بهشت رسانده است، اظهار کرد: از رحمت الهی به‌ دور است که بخشی از روح را به جایی فرستاده و بخشی دیگر را به جایی دیگر؛ لذا باید مراقبت کنیم تا این سرمایه بزرگ را در دنیای فانی از دست نداده و از آن حفاظت و مراقبت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کشور برای ایستادگی و پاسخ کوبنده به دشمنان، به جانبازان با ارزش خود نیاز دارد، گفت: مسئولان باید در نحوه رفتار خود با جانبازان و مدافعان نظام اسلامی دقت و حساسیت به‌ خرج دهند و همه باید آگاه باشیم که برای دفاع از مملکت اسلامی لازم است به اندازه‌ای قدرتمند شویم که هیچ‌کس جرات نگاه‌کردن به کشور و مملکت‌مان را نداشته باشد.

ضیائی با یادآوری شرایط خاصی که اکنون کشورهای همسایه با آن مواجه هستند، اذعان کرد: ایران کشوری امن در میان آتش است و با وجود حرکت‌های بسیار بدخواهان، اما با هوشیاری کامل همواره از گزند در امان مانده و این امنیت و آسایش به برکت خون شهیدان، خانواده شهدا و جانبازان است، شهیدانی که برای دفاع از آرمان‌های خود وعده حق را لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر به وجود و حضور جانبازان در این نهاد مردمی افتخار می‌کند، افزود: جنس کار هلال‌احمر از جنس فعالیت‌ها و از خودگذشتگی‌هایی است که جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس انجام داده‌اند و ما نیز در جمع بچه‌های هلال‌احمر، گاه حس همان روزهای جنگ را پیدا می‌کنیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: هر کسی که در نهاد مردمی هلال‌احمر است، حتما قبل از آن کار خیری انجام داده‌ که اکنون فرصت خدمت در این نهاد مردمی را پیدا کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت1395، کدخبر: 3656533: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
تازه کلی هم تواناییه انتقال تجربه دارن باید دست جانبازامونو بوسید
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین